Neuromarketing : understanding the "buy button" in your customer's brain / Patrick Renvoisé́ and Christophe Morin

Livre

Renvoisé, Patrick. Auteur | Morin, Christophe (19..-....) - commercial. Auteur

Edité par T. Nelson - 2007 - Edition revue et augmentée

Three brains, one decision-maker. The only six stimuli that speak to the old brain. The methodology: four steps to success. Step 1: diagnose the pain. Step 2: differentiate your claims. Step 3: demonstrate the gain. Step 4: deliver to the old brain. The first message building block: grabbers. Message building block #2: big picture. Message building block #3: claims. Message building block #4: proofs of gain. Message building block #5: handling objections. Message building block #6: the close. The first impact booster: wording with you. Impact booster #2: your credibility. Impact booster #3: contrast. Impact booster #4: emotion. Impact booster #5: learning styles. Impact booster #6: stories. Impact booster #7: less is more. Marketing is dead, long live neuromarketing. Handbook: selling to the old brain 101. Brainpower: quick review of concepts.

Vérification des exemplaires disponibles ...

Se procurer le document

Vérification des exemplaires disponibles ...

Suggestions

Du même auteur

Décodez la persuasion ! : la révolution du neuromarketing / Christophe Mori...

Livre | Morin, Christophe (19..-....) - commercial. Auteur | 2019

La 4e de couverture indique : "Boostez votre carrière et votre business en créant des messages persuasifs fondés sur les principes de fonctionnement du cerveau. Les hommes n'ont jamais cessé de vouloir s'influencer les uns les...

A synthetic glycosaminoglycan mimetic (RGTA) modifies natural glycosaminogl...

Archive ouverte: Article de revue

Morin, Christophe | 2004-12-22

International audience. Crucial events in myogenesis rely on the highly regulated spatiotemporal distribution of cell surface heparan sulfate proteoglycans to which are associated growth factors, thus creating a spe...

Molecular Properties and Pharmacokinetic Behavior of Cetirizine, a Zwitteri...

Archive ouverte: Article de revue

Morin, Christophe | 1998-03

International audience

Du même sujet

Psychological foundations of marketing : the keys to consumer behavior / Al...

Livre | Kimmel, Allan J.. Auteur | 2018 - 2nd edition

À la recherche du consommateur : nouvelles techniques pour mieux comprendre...

Livre | 2008

Neuromarketing : le marketing revisité par les neurosciences du consommateu...

Livre | Roullet, Bernard (19..-....). Auteur | 2010

La 4è de couv. indique : "Depuis une vingtaine d'années, les avancées théoriques et technologiques dans les sciences du cerveau ont bouleversé notre façon de comprendre l'être humain, sa pensée et son comportement. Aujourd...

Consumer insights : findings from the behavioral research / Joseph W. Alba,...

Livre | 2011

What are the enduring insights about consumer judgments and behavior? Leading scholars in the consumer research field offer the latest findings on 42 topics in Consumer Insights: Findings from Behavioral Research. The book address...

Ethics and neuromarketing : implications for market research and business p...

Livre | 2017

Marketing research : an applied orientation / Naresh K. Malhotra,...

Livre | Malhotra, Naresh K.. Auteur | 2010 - 6th ed., Global ed.

Chargement des enrichissements...