Consumer insights : findings from the behavioral research / Joseph W. Alba, editor

Livre

Edité par Marketing Science Institute. Cambridge, MA - 2011

What are the enduring insights about consumer judgments and behavior? Leading scholars in the consumer research field offer the latest findings on 42 topics in Consumer Insights: Findings from Behavioral Research. The book addresses a broad range of consumer phenomena, from variety seeking and brand recall to price biases and the effects of package size on consumption.

Autres documents dans la collection «MSI Relevant knowledge series»

Vérification des exemplaires disponibles ...

Se procurer le document

Vérification des exemplaires disponibles ...

Suggestions

Du même sujet

Consumer behavior / Leon G. Schiffman, Leslie Lazar Kanuk

Livre | Schiffman, Leon G.. Auteur | 2000 - Seventh edition

À la recherche du consommateur : nouvelles techniques pour mieux comprendre...

Livre | 2008

Handbook of consumer psychology / edited by Curtis P. Haugtvedt, Paul M. He...

Livre | 2008

Psychological foundations of marketing : the keys to consumer behavior / Al...

Livre | Kimmel, Allan J.. Auteur | 2018 - 2nd edition

Comportements du consommateur : concepts et outils / Denis Darpy, Valérie G...

Livre | Darpy, Denis (1963-....). Auteur | 2016 - 4e édition

Le comportement du consommateur / Philippe Mouillot

Livre | Mouillot, Philippe. Auteur | 2007

Chargement des enrichissements...