Neuro design : neuromarketing insights to boost engagement and profitability / Darren Bridger

Livre

Bridger, Darren. Auteur

Edité par Kogan Page - 2017

Vérification des exemplaires disponibles ...

Se procurer le document

Vérification des exemplaires disponibles ...

Suggestions

Du même auteur

The soul of the new consumer : authenticity - what we buy and why in the ne...

Livre | Lewis, David (1942-). Auteur | 2001 - Updated pbk. ed.

Du même sujet

Digital influence on consumer habits : marketing challenges and opportuniti...

Livre

Readers will learn service quality, peer pressure, online reviewers' effect in the digital environment to aid in understanding the various risks and challenges involved in the digital environment, with examples of changing busines...

Content rules : how to create killer blogs, podcasts, videos, ebooks, webin...

Livre | Handley, Ann. Auteur | 2011

A one-stop source on the art and science of developing marketing content that people care about. This coverage is interwoven with case studies of companies successfully spreading their ideas online--and using them to establish cre...

HTML 4.0 / [Ralph Steyer]

Livre | Steyer, Ralph (1963-....). Auteur | 1998

Gestion de projet agile / Véronique Messager Rota

Livre | Messager Rota, Véronique. Auteur | 2010 - 3e édition

Des approches prédictives aux méthodes agiles Rassemblant plus de quinze années d'expérience en gestion de projet informatique, la nouvelle édition de cet ouvrage, non sans rappeler les méthodologies traditionnelles - qui de...

Neuromarketing in action : how to talk and sell to the brain / Patrick M. G...

Livre | Georges, Patrick M. (1953-....). Auteur | 2014

Créer du trafic sur son site Web : conception, référencement, promotion / O...

Livre | Andrieu, Olivier (1961-....). Auteur | 2000 - 2e édition

Chargement des enrichissements...