Content rules : how to create killer blogs, podcasts, videos, ebooks, webinars (and more) that engage customers and ignite your business / Ann Handley & C.C. Chapman

Livre

Handley, Ann. Auteur | Chapman, C.C.. Auteur

Edité par Wiley. Hoboken, N.J. - 2011

A one-stop source on the art and science of developing marketing content that people care about. This coverage is interwoven with case studies of companies successfully spreading their ideas online--and using them to establish credibility and build a loyal customer base

Autres documents dans la collection «New rules of social media series»

Vérification des exemplaires disponibles ...

Se procurer le document

Vérification des exemplaires disponibles ...

Suggestions

Du même auteur

Le guide des écrits web percutants / Ann Handley

Livre | Handley, Ann | 2021

Vous rédigez quotidiennement du contenu pour les réseaux sociaux, des blogs ou des sites web, vous souhaitez connaître les trucs et astuces pour améliorer vos textes et engager vos lecteurs, prospects et clients, élargir votre aud...

Du même sujet

Le référencement : [ce que Google veut] / Julien Ringard et Benjamin Thiers

Livre | Ringard, Julien (1985-....). Auteur | 2022

Vous cherchez un produit sur Internet ? Vous n'avez probablement pas scrollé vers le bas de la page. Vous n'êtes à coup sûr pas allé sur la deuxième page de votre moteur de recherche préféré. Non, comme l'immense majorite...

Social media strategy : a practical guide to social media marketing and cus...

Livre | Atherton, Julie. Auteur | 2020

La quatrième de couv. indique : "Social Media Strategy provides a simple, structured way to create integrated customer engagement and social media campaigns that work. Organizations often talk of digital planning but struggle to ...

Le livre des études de cas Internet / Rob Ford, Julius Wiedemann, éditeurs

Livre | 2010

Influence marketing : how to create, manage, and measure brand influencers ...

Livre | Brown, Danny. Auteur | 2013

The complete e-commerce book : design, build & maintain a successful Web-ba...

Livre | Reynolds, Janice. Auteur | 2004 - 2nd ed.

Digital influence on consumer habits : marketing challenges and opportuniti...

Livre

Readers will learn service quality, peer pressure, online reviewers' effect in the digital environment to aid in understanding the various risks and challenges involved in the digital environment, with examples of changing busines...

Chargement des enrichissements...