Les nouvelles techniques de marketing / Dominique Billon et Jean-Michel Tardieu

Livre

Billon, Dominique. Auteur | Tardieu, Jean-Michel. Auteur

Edité par Chiron - 2002

Vérification des exemplaires disponibles ...

Se procurer le document

Vérification des exemplaires disponibles ...

Suggestions

Du même sujet

Business to business marketing : a value-driven approach / Wim G. Biemans

Livre | Biemans, Wim G. Auteur | 2010

Marketing B to B : principes et outils, de la stratégie à la vente / Marc D...

Livre | Diviné, Marc (1955-....). Auteur | 2016 - 2e édition

La 4e de couverture indique : "Comment élaborer une stratégie marketing pour des produits ou services destinés aux entreprises ? Comment étudier le marché, déterminer les nouveaux produits, les lancer avec succès auprès de...

Marketing research : an applied orientation / Naresh K. Malhotra,...

Livre | Malhotra, Naresh K.. Auteur | 2010 - 6th ed., Global ed.

Marketing management / Philip Kotler, Kevin Lane Keller et Alexander Cherne...

Livre | Kotler, Philip (1931-....). Auteur | 2022 - 16e edition

The 16th edition of Marketing Management builds on the classic examples, core concepts, and logical structure that made the first edition a landmark text. Much has changed since the 15th edition was published. Ongoing globalizatio...

How brands grow : what marketers don't know / Byron Sharp

Livre | Sharp, Byron. Auteur | 2010

Digital influence on consumer habits : marketing challenges and opportuniti...

Livre

Readers will learn service quality, peer pressure, online reviewers' effect in the digital environment to aid in understanding the various risks and challenges involved in the digital environment, with examples of changing busines...

Chargement des enrichissements...