Handbook of marketing scales : multi-item measures for marketing and consumer behavior research / [edited by] William O. Bearden,... Richard G. Netemeyer,... Kelly L. Haws,..

Livre

Bearden, William O. (1945-). Éditeur scientifique | Netemeyer, Richard G. (1956-). Éditeur scientifique | Haws, Kelly L. (19..-....). Éditeur scientifique

Edité par Sage publications - 2011 - Third edition

The Handbook of Marketing Scales, Third Edition represents a clear, concise, and easy-to-use compilation of multi-item, self-report measures developed and/or frequently used in consumer behavior and marketing research.

Chapter 1: Introduction. Chapter 2: Traits and Individual Difference Variables. Chapter 3: Values and goals. Chapter 4: Involvement, Information Processing, and Affect. Chapter 5: Reactions to Advertising Stimuli. Chapter 6: Attitudes About the Performance of Business Firms, Satisfaction and Post-Purchase Behavior, Social Agencies, and the Marketplace. Chapter 7: Sales, Sales Management, Organizational Behavior, and Interfirm-Intrafirm Issues..

Vérification des exemplaires disponibles ...

Se procurer le document

Vérification des exemplaires disponibles ...

Suggestions

Du même auteur

Handbook of marketing scales : multi-item measures for marketing and consum...

Livre | Bearden, William O. (1945-). Auteur | 1999 - 2nd edition

Du même sujet

Handbook of marketing scales : multi-item measures for marketing and consum...

Livre | Bearden, William O. (1945-). Auteur | 1999 - 2nd edition

Comportement du consommateur : présentation de textes choisis / Christian D...

Livre | Derbaix, Christian (19..-....). Auteur | 2000

The handbook of brand management scales / Lia Zarantonello and Véronique Pa...

Livre | Zarantonello, Lia. Auteur | 2016

Le comportement du consommateur et de l'acheteur / Richard Ladwein

Livre | Ladwein, Richard. Auteur | 2003 - 2e édition

Marketing anatomy : les nouvelles tendances marketing passées au scanner / ...

Livre | Riou, Nicolas (19..-....). Auteur | 2009

Sarabande des hot topics en marketing / sous la direction de Véronique Cova

Livre | Cova, Véronique. Directeur de publication | 2023

Cette « sarabande des hot topics » propose, à travers une multiplicité des regards et des méthodes d'investigation, d'étudier les thématiques d'actualité dans le domaine du marketing qui feront les courants de recherche de demain....

Chargement des enrichissements...