Handbook of marketing scales : multi-item measures for marketing and consumer behavior research / William O. Bearden, Richard G. Netemeyer

Livre

Bearden, William O. (1945-). Auteur | Netemeyer, Richard G. (1956-). Auteur

Edité par Sage publications. Thousand Oaks - 1999 - 2nd edition

Vérification des exemplaires disponibles ...

Suggestions

Du même auteur

Handbook of marketing scales : multi-item measures for marketing and consum...

Livre | Bearden, William O. (1945-). Éditeur scientifique | 2011 - Third edition

The Handbook of Marketing Scales, Third Edition represents a clear, concise, and easy-to-use compilation of multi-item, self-report measures developed and/or frequently used in consumer behavior and marketing research.Chapter 1: I...

Du même sujet

Marketing research : an applied orientation / Naresh K. Malhotra,...

Livre | Malhotra, Naresh K.. Auteur | 2010 - 6th ed., Global ed.

Handbook of marketing scales : multi-item measures for marketing and consum...

Livre | Bearden, William O. (1945-). Éditeur scientifique | 2011 - Third edition

The Handbook of Marketing Scales, Third Edition represents a clear, concise, and easy-to-use compilation of multi-item, self-report measures developed and/or frequently used in consumer behavior and marketing research.Chapter 1: I...

The handbook of brand management scales / Lia Zarantonello and Véronique Pa...

Livre | Zarantonello, Lia. Auteur | 2016

How brands grow : what marketers don't know / Byron Sharp

Livre | Sharp, Byron. Auteur | 2010

Le comportement du consommateur et de l'acheteur / Richard Ladwein

Livre | Ladwein, Richard. Auteur | 2003 - 2e édition

L' enseignement supérieur en transition : propositions pour l'avenir / coor...

Livre | Denis, Jean-Philippe (1972-....). Directeur de publication | 2024

Le paysage universitaire est en pleine transformation. Les différentes réformes à l'œuvre bouleversent l'organisation des établissements et favorisent la transformation des pratiques d'enseignement et de gestion des activités. L'U...

Chargement des enrichissements...