Handbook of marketing scales : multi-item measures for marketing and consumer behavior research / [edited by] William O. Bearden,... Richard G. Netemeyer,... Kelly L. Haws,..

Livre

Bearden, William O. (1945-). Éditeur scientifique | Netemeyer, Richard G. (1956-). Éditeur scientifique | Haws, Kelly L. (19..-....). Éditeur scientifique

Edité par Sage publications - 2011 - Third edition

The Handbook of Marketing Scales, Third Edition represents a clear, concise, and easy-to-use compilation of multi-item, self-report measures developed and/or frequently used in consumer behavior and marketing research.

Chapter 1: Introduction. Chapter 2: Traits and Individual Difference Variables. Chapter 3: Values and goals. Chapter 4: Involvement, Information Processing, and Affect. Chapter 5: Reactions to Advertising Stimuli. Chapter 6: Attitudes About the Performance of Business Firms, Satisfaction and Post-Purchase Behavior, Social Agencies, and the Marketplace. Chapter 7: Sales, Sales Management, Organizational Behavior, and Interfirm-Intrafirm Issues..

Vérification des exemplaires disponibles ...

Se procurer le document

Vérification des exemplaires disponibles ...

Suggestions

Du même auteur

Handbook of marketing scales : multi-item measures for marketing and consum...

Livre | Bearden, William O. (1945-). Auteur | 1999 - 2nd edition

Du même sujet

Handbook of marketing scales : multi-item measures for marketing and consum...

Livre | Bearden, William O. (1945-). Auteur | 1999 - 2nd edition

The practice of research : how social scientists answer their questions / S...

Livre | Khan, Shamus Rahman (19..-....). Auteur | 2014

Marketing research : an applied orientation / Naresh K. Malhotra,...

Livre | Malhotra, Naresh K.. Auteur | 2010 - 6th ed., Global ed.

Marketing management / Philip Kotler, Kevin Lane Keller et Alexander Cherne...

Livre | Kotler, Philip (1931-....). Auteur | 2022 - 16e edition

The 16th edition of Marketing Management builds on the classic examples, core concepts, and logical structure that made the first edition a landmark text. Much has changed since the 15th edition was published. Ongoing globalizatio...

Sarabande des hot topics en marketing / sous la direction de Véronique Cova

Livre | Cova, Véronique. Directeur de publication | 2023

Cette « sarabande des hot topics » propose, à travers une multiplicité des regards et des méthodes d'investigation, d'étudier les thématiques d'actualité dans le domaine du marketing qui feront les courants de recherche de demain....

Le comportement du consommateur et de l'acheteur / Richard Ladwein

Livre | Ladwein, Richard. Auteur | 2003 - 2e édition

Chargement des enrichissements...