Vérification des exemplaires disponibles ...

Suggestions

Du même sujet

Consumer insights : findings from the behavioral research / Joseph W. Alba,...

Livre | 2011

What are the enduring insights about consumer judgments and behavior? Leading scholars in the consumer research field offer the latest findings on 42 topics in Consumer Insights: Findings from Behavioral Research. The book address...

Thinking, fast and slow / Daniel Kahneman

Livre | Kahneman, Daniel (1934-....). Auteur | 2011

Digital influence on consumer habits : marketing challenges and opportuniti...

Livre

Readers will learn service quality, peer pressure, online reviewers' effect in the digital environment to aid in understanding the various risks and challenges involved in the digital environment, with examples of changing busines...

Manager la génération Z : mieux appréhender les nouveaux comportements / Él...

Livre | Gentina, Élodie (1982-....). Auteur | 2023

"La génération Z (née entre 1995 et 2010) représente aujourd’hui un tiers de la population mondiale. Connectée, agile et porteuse d’une nouvelle vision du monde, elle exprime des préoccupations fortes, complexes et parfois contrad...

Psychological foundations of marketing : the keys to consumer behavior / Al...

Livre | Kimmel, Allan J.. Auteur | 2018 - 2nd edition

Marketing sensoriel du point de vente : créer et gérer l'ambiance des lieux...

Livre | Rieunier, Sophie. Directeur de publication | 2013 - 4e édition

"Le marketing sensoriel utilise les facteurs d'ambiance du magasin – musique, senteurs, couleurs, sensations tactiles et gustatives – afin de susciter chez le consommateur des réactions favorables à l'acte d'achat. Face à l'hom...

Chargement des enrichissements...