Why we buy : the science of shopping / Paco Underhill

Livre

Underhill, Paco. Auteur

Edité par Simon & Schuster paperbacks - 1999 - Updated and revised for the internet, the global consumer and beyond

Vérification des exemplaires disponibles ...

Se procurer le document

Vérification des exemplaires disponibles ...

Suggestions

Du même auteur

La science du shopping : comment le merchandising influence l'achat / Paco ...

Livre | Underhill, Paco. Auteur | 2004

Du même sujet

The practice of research : how social scientists answer their questions / S...

Livre | Khan, Shamus Rahman (19..-....). Auteur | 2014

Comportement du consommateur et de l'acheteur / Nathalie Guichard,... Régin...

Livre | Guichard, Nathalie (1967-....). Auteur | 2004

Cet ouvrage présente, sous forme de fiches, une synthèse des principales analyses et études faites sur le comportement du consommateur et de l'acheteur. Il s'adresse aux étudiants en économie et gestion (AES, BTS, IUP, MSG, M...

Le comportement du consommateur et de l'acheteur / Richard Ladwein

Livre | Ladwein, Richard. Auteur | 2003 - 2e édition

Marketing management / Philip Kotler, Kevin Lane Keller et Alexander Cherne...

Livre | Kotler, Philip (1931-....). Auteur | 2022 - 16e edition

The 16th edition of Marketing Management builds on the classic examples, core concepts, and logical structure that made the first edition a landmark text. Much has changed since the 15th edition was published. Ongoing globalizatio...

Digital influence on consumer habits : marketing challenges and opportuniti...

Livre

Readers will learn service quality, peer pressure, online reviewers' effect in the digital environment to aid in understanding the various risks and challenges involved in the digital environment, with examples of changing busines...

La chasse au trésor : Dans la peau du nouveau consommateur / Michaël J. Sil...

Livre | Silverstein, Michael J.. Auteur | 2006

Chargement des enrichissements...