Consumer behavior and marketing strategy / J. Paul Peter,... Jerry C. Olson,...

Livre

Peter, J. Paul. Auteur

Edité par McGraw-Hill/Irwin. New York - 2010 - 9th edition

Vérification des exemplaires disponibles ...

Se procurer le document

Vérification des exemplaires disponibles ...

Suggestions

Du même auteur

Marketing management : knowledge and skills / J. Paul Peter, James H. Donne...

Livre | Peter, J. Paul. Auteur | 2004 - 7e éd.

Du même sujet

Marketing management / Philip Kotler, Kevin Lane Keller et Alexander Cherne...

Livre | Kotler, Philip (1931-....). Auteur | 2022 - 16e edition

The 16th edition of Marketing Management builds on the classic examples, core concepts, and logical structure that made the first edition a landmark text. Much has changed since the 15th edition was published. Ongoing globalizatio...

Digital influence on consumer habits : marketing challenges and opportuniti...

Livre

Readers will learn service quality, peer pressure, online reviewers' effect in the digital environment to aid in understanding the various risks and challenges involved in the digital environment, with examples of changing busines...

Comportements du consommateur : concepts et outils / Denis Darpy, Valérie G...

Livre | Darpy, Denis (1963-....). Auteur | 2016 - 4e édition

Comportements du consommateur : tous les principes et outils à connaître / ...

Livre | Darpy, Denis (1963-....). Auteur | 2020 - 5e édition

"Le monde de la consommation connaît de nombreux changements. Il est essentiel pour les marketeurs de comprendre les nouvelles tendances du comportement du consommateur, comportement influencé par les besoins, les préférences,...

Handbook of marketing scales : multi-item measures for marketing and consum...

Livre | Bearden, William O. (1945-). Éditeur scientifique | 2011 - Third edition

The Handbook of Marketing Scales, Third Edition represents a clear, concise, and easy-to-use compilation of multi-item, self-report measures developed and/or frequently used in consumer behavior and marketing research.Chapter 1: I...

Consumer behaviour : applications in marketing / Robert East, Jaywant Singh...

Livre | East, Robert. Auteur | 2022 - 4th edition

Chargement des enrichissements...