Essentials of marketing / Jane Martin,... Jim Blythe,...

Livre

Martin, Jane. Auteur | Blythe, Jim (1951-....). Auteur

Edité par Pearson Education Limited - 2023 - 8th edition

Essentials of Marketing, 8th edition, by Martin and Blythe, provides an accessible, lively, and engaging introduction to marketing. It employs a practical approach to explain traditional marketing techniques and theories, as well as offers the most up-to-date critical perspectives on contemporary themes and concepts in marketing. Using latest case studies, in-chapter global examples and activities based on real-life issues and contexts, the text provides everything an undergraduate or postgraduate student needs to excel in their discipline. It also serves as an essential guide to new marketers setting off on their marketing career. This new edition covers recent global developments such as the Covid-19 pandemic, ethics, sustainability, augmented reality, digital marketing and social media developments. The critical thinking sections encourage you to think more deeply about marketing issues contained within the text. The book is further complemented by a full range of online resources, including a companion website to support your learning.

Vérification des exemplaires disponibles ...

Se procurer le document

Vérification des exemplaires disponibles ...

Suggestions

Du même auteur

L' abeille à miel : la vie secrète des colonies sauvages / Thomas D. Seeley

Livre | Seeley, Thomas D.. Auteur | 2020

Principles & practice of marketing / Jim Blythe

Livre | Blythe, Jim (1951-....). Auteur | 2006

Marketing strategy / Jim Blythe

Livre | Blythe, Jim (1951-....). Auteur | 2003

Du même sujet

Marketing digital / Arthur de Montmarin,...

Livre | Montmarin, Arthur de (1987-....). Auteur | 2021

Ce livre est à destination des étudiants, des responsables marketing, marketing digital et communication, mais également des entrepreneurs et dirigeants d'entreprise qui souhaitent utiliser de manière efficace les leviers du m...

Epic content marketing : break through the clutter with a different story, ...

Livre | Pulizzi, Joe. Auteur | 2023 - Second edition

La boîte à outils du responsable marketing omnicanal / Nathalie Van Laethem...

Livre | Van Laethem, Nathalie (19..-....). Auteur | 2017 - 3e édition

La 4e de couv. indique : Comment établir un diagnostic marketing ? Comment mieux connaître ses clients ? Comment gérer la digitalisation du parcours client ? Comment utiliser les modèles d’analyse stratégique ? Comment établ...

La boîte à outils du marketing : 68 outils clés en main / Nathalie Van Laet...

Livre | Van Laethem, Nathalie (19..-....). Auteur | 2019 - 3e édition

Marketing et communication, le mix gagnant : deux stratégies au service de ...

Livre | Fasse, Denis (19..-....). Auteur | 2011

Cet ouvrage associe marketing et communication, et présente la complémentarité de ces deux fonctions au sein de l'entreprise, dans le but de mutualiser les compétences. Les auteurs définissent les métiers transversaux qui le...

Les paradoxes du marketing : ruptures et nouvelles pratiques / le Cercle de...

Livre | 2011

Chargement des enrichissements...