Epic content marketing : break through the clutter with a different story, get the most out of your content, and build a community in web3 / Joe Pulizzi, Brian Piper

Livre

Pulizzi, Joe. Auteur | Piper, Brian (19..-....). Auteur

Edité par McGraw Hill - 2023 - Second edition

Vérification des exemplaires disponibles ...

Se procurer le document

Vérification des exemplaires disponibles ...

Suggestions

Du même auteur

Killing marketing : how innovative businesses are turning marketing cost in...

Livre | Pulizzi, Joe. Auteur | 2018

Du même sujet

Marketing management / [Philip] Kotler, [Kevin] Keller

Livre | Kotler, Philip (1931-....). Auteur | 2015 - 15e édition

"Découvrez la 15e édition du best-seller mondial du marketing ! L'accent est mis sur les trois bouleversements majeurs qui transforment les pratiques du marketing et les comportements de consommation : les nouvelles technologies...

Marketing management / Philip Kotler, Kevin Lane Keller

Livre | Kotler, Philip (1931-....). Auteur | 2016 - 15th edition

L' empire de l'erreur : biais cognitifs et société / Gérald Bronner

Livre | Bronner, Gérald (1969-....). Auteur | 2023 - [2e édition Quadrige]

"Pourquoi l’homme se trompe-t-il aussi souvent ? Quelles sont les voies qui le conduisent à croire qu’il a raison alors même qu’il s’égare ? Pourquoi nos intuitions nous font-elles parfois prendre des vessies pour des lanternes ? ...

Financial accounting and reporting : a global perspective / Hervé Stolowy, ...

Livre | Stolowy, Hervé (19..-....). Auteur | 2024 - Seventh edition.

The definitive guide to strategic content marketing : perspectives, issues,...

Livre | Џамић, Лазар (1960-....). Auteur | 2018

"Marketers everywhere are talking about content, but not everyone is saying the same thing. Some professionals love content and believe it has revolutionized the practice of marketing. To others, it's mere hype: a new name for wha...

Digital marketing / Dave Chaffey, Fiona Ellis-Chadwick

Livre | Chaffey, Dave (1963-....). Auteur | 2016 - 6th edition

Now in its sixth edition, Digital Marketing: Strategy, Implementation and Practice provides comprehensive, practical guidance on how companies can get the most out of digital media and technology to meet their marketing goals. Dig...

Chargement des enrichissements...