Strategic management of technology and innovation / Robert A. Burgelman,... Clayton M. Christensen,... Steven C. Wheelwright,...

Livre

Burgelman, Robert A. (1945-....). Auteur | Christensen, Clayton M. (1952-2020). Auteur | Wheelwright, Steven C. (1943-....). Auteur

Edité par McGraw-Hill/Irwin - 2009 - 5th edition

Vérification des exemplaires disponibles ...

Se procurer le document

Vérification des exemplaires disponibles ...

Suggestions

Du même auteur

The innovator's dilemma : the revolutionary book that will change the way y...

Livre | Christensen, Clayton M. (1952-2020). Auteur | 2003

The innovator's solution : creating and sustaining successful growth / Clay...

Livre | Christensen, Clayton M. (1952-2020). Auteur | 2003

Seeing what's next : using the theories of innovation to predict industry c...

Livre | Christensen, Clayton M. (1952-2020). Auteur | 2004

Introduction. How to use theory to analyze. 1. Signals of change; where are the opportunities?. 2. Competitive battles: how to size up competitors. 3. Firm choices: identifying what choices matter. 4. Non-market factors influence ...

Du même sujet

Le grand manuel du TAGE MAGE® : 18 tests, 200 fiches, 2 400 vidéos / Arnaud...

Livre | Sévigné, Arnaud. Auteur | 2023 - 8e édition

Gestion de l'innovation technologique / Melissa Schilling

Livre | Schilling, Melissa A.. Auteur | 2006

Good to great : why some companies make the leap... and others don't / Jim ...

Livre | Collins, James Charles (1958-....). Auteur | 2001

The creative economy : how people make money from ideas / John Howkins

Livre | Howkins, John (1945-....). Auteur | 2013 - Second edition.

Innovation management and new product development / Paul Trott,...

Livre | Trott, Paul. Auteur | 2005 - 3rd ed.

New products management / Merle Crawford, Anthony Di Benedetto

Livre | Crawford, C. Merle (1924-2012). Auteur | 2015 - 11e édition

Chargement des enrichissements...