Consumer behaviour : applications in marketing / Robert East, Jaywant Singh, Malcolm Wright [et al.]

Livre

East, Robert. Auteur | Singh, Jaywant. Auteur | Wright, Malcolm (1963-....). Auteur | Vanhuele, Marc (19..-....). Auteur

Edité par SAGE - 2022 - 4th edition

Vérification des exemplaires disponibles ...

Se procurer le document

Vérification des exemplaires disponibles ...

Suggestions

Du même sujet

Digital influence on consumer habits : marketing challenges and opportuniti...

Livre

Readers will learn service quality, peer pressure, online reviewers' effect in the digital environment to aid in understanding the various risks and challenges involved in the digital environment, with examples of changing busines...

Experiential marketing : consumer behavior, customer experience and the 7Es...

Livre | Batat, Wided (19..-....). Auteur | 2019

In this this book, Wided Batat introduces the concept of the 7Es (Experience, Exchange, Extension, Emphasis, Empathy, Emotional touchpoints, Emic/Etic process), a tool that focuses on the consumer as a starting point in marketing ...

Alternatives marketing : réponses marketing aux évolutions récentes des con...

Livre | Cova, Véronique. Auteur | 2001

Le consommateur digital : les nouvelles approches pour le séduire / Nicolas...

Livre | Riou, Nicolas (19..-....). Auteur | 2016

Marketing research : an applied orientation / Naresh K. Malhotra,...

Livre | Malhotra, Naresh K.. Auteur | 2010 - 6th ed., Global ed.

Comportements du consommateur : concepts et outils / Denis Darpy, Valérie G...

Livre | Darpy, Denis (1963-....). Auteur | 2016 - 4e édition

Chargement des enrichissements...