Vérification des exemplaires disponibles ...

Se procurer le document

Vérification des exemplaires disponibles ...

Suggestions

Du même auteur

Online consumer learning as a tool for improving product appropriation

Archive ouverte: Article de revue

Steils, Nadia | 2018-06

International audience. Online tutorials make access to information easier, faster and more interactive. This research seeks to investigate the role of online knowledge acquisition on the relationship between Intern...

Coping with online information in new product learning situation

Archive ouverte: Article de revue

Crié, Dominique | 2019

International audience

An exploration into consumers’ e-learning strategies

Archive ouverte: Article de revue

Crié, Dominique | 2018-09-04

International audience

Du même sujet

Financial accounting and reporting : a global perspective / Hervé Stolowy, ...

Livre | Stolowy, Hervé (19..-....). Auteur | 2024 - Seventh edition.

Marketing research : an applied orientation / Naresh K. Malhotra,...

Livre | Malhotra, Naresh K.. Auteur | 2010 - 6th ed., Global ed.

Marketing management / Philip Kotler, Kevin Lane Keller et Alexander Cherne...

Livre | Kotler, Philip (1931-....). Auteur | 2022 - 16e edition

The 16th edition of Marketing Management builds on the classic examples, core concepts, and logical structure that made the first edition a landmark text. Much has changed since the 15th edition was published. Ongoing globalizatio...

How brands grow : what marketers don't know / Byron Sharp

Livre | Sharp, Byron. Auteur | 2010

Consumer behavior and marketing strategy / edited by Benedict Hunt

Livre | Hunt, Benedict. Auteur | 2018

Comportements du consommateur / Denis Darpy

Livre | Darpy, Denis (1963-....). Auteur | 2012 - 3e édition

Consommer aujourd'hui. Les Besoins, les motivations et l'implication. La Perception. L'Apprentissage et la mémorisation. Les Attitudes et préférences. La Persuasion. Les processus de choix. Les Emotions et les expériences d'ac...

Chargement des enrichissements...