Consulter en ligne

Suggestions

Du même auteur

Online consumer learning as a tool for improving product appropriation

Archive ouverte: Article de revue

Steils, Nadia | 2018-06

International audience. Online tutorials make access to information easier, faster and more interactive. This research seeks to investigate the role of online knowledge acquisition on the relationship between Intern...

An exploration into consumers’ e-learning strategies

Archive ouverte: Article de revue

Crié, Dominique | 2018-09-04

International audience

Le touriste consommateur : comprendre les comportements pour améliorer son ...

Livre | Decrop, Alain. Directeur de publication | 2010

Du même sujet

Ethics and cancer: main theme in human and social sciences in a first-degre...

Archive ouverte: Article de revue

Aiguier, G. | 2013-06-15

International audience

Reinventing science and technology entrepreneurship education: The role of ...

Archive ouverte: Article de revue

Yami, Saïd | 2021-03

International audience

« Conciliation vie privée vie professionnelle » : plusieurs termes pour une...

Archive ouverte: Article de revue

Verstaevel, N. | 2020-12-31

The role of the leverage effect in the price discovery process of credit ma...

Archive ouverte: Article de revue

Zimmermann, Paul | 2021-01-31

Combating climate change and controlling energy demand: introduction to the...

Archive ouverte: Article de revue

Aubrée, Loïc | 2017-07-28

International audience

New indices to characterize drawing behavior in humans (Homo sapiens) and c...

Archive ouverte: Article de revue

Martinet, Lison | 2021

International audience

Chargement des enrichissements...