Vérification des exemplaires disponibles ...

Suggestions

Du même auteur

Marketing communications : discovery, creation and conversations / Chris Fi...

Livre | Fill, Chris. Auteur | 2016 - 7th edition

La 4e de couv. indique : "This seventh edition of Marketing Communications provides both a rich source of theory and an invaluable insight into how brands create communications and engage audiences in brand conversations. With con...

Marketing / Paul Baines, Chris Fill, Sara Rosengren

Livre | Baines, Paul (1973-....). Auteur | 2017 - 4h edition.

Du même sujet

Corporate reputation and competitiveness / Gary Davies with Rosa Chun, Rui ...

Livre | Davies, Gary. Auteur | 2003

Le grand manuel du TAGE MAGE® : 18 tests, 200 fiches, 2 400 vidéos / Arnaud...

Livre | Sévigné, Arnaud. Auteur | 2023 - 8e édition

Les marques, capital de l'entreprise : créer et développer des marques fort...

Livre | Kapferer, Jean-Noël (19..-....). Auteur | 2007 - 4e édition

La 4e de couverture indique : "Cette nouvelle édition, totalement renouvelée, est le fruit de quinze ans de conseil et de recherches : nourrie des cas et concepts les plus récents dans tous les secteurs, elle met l'accent sur l...

Financial accounting and reporting : a global perspective / Hervé Stolowy, ...

Livre | Stolowy, Hervé (19..-....). Auteur | 2024 - Seventh edition.

International financial management / Cheol S. Eun, Bruce G. Resnick

Livre | Eun, Cheol S.. Auteur | 2018 - 8e éd.

"International Financial Management provides students with a foundation for analysis that will serve them well in their careers ahead. The decision-making process is presented through the text with the goal of teaching students ho...

Crisis, issues and reputation management / Andrew Griffin

Livre | Griffin, Andrew. Auteur | 2014

Chargement des enrichissements...