Vérification des exemplaires disponibles ...

Se procurer le document

Vérification des exemplaires disponibles ...

Suggestions

Du même auteur

Marketing communications : discovery, creation and conversations / Chris Fi...

Livre | Fill, Chris. Auteur | 2016 - 7th edition

La 4e de couv. indique : "This seventh edition of Marketing Communications provides both a rich source of theory and an invaluable insight into how brands create communications and engage audiences in brand conversations. With con...

Marketing / Paul Baines, Chris Fill, Sara Rosengren

Livre | Baines, Paul (1973-....). Auteur | 2017 - 4h edition.

Du même sujet

Corporate reputation and competitiveness / Gary Davies with Rosa Chun, Rui ...

Livre | Davies, Gary. Auteur | 2003

Les marques, capital de l'entreprise : créer et développer des marques fort...

Livre | Kapferer, Jean-Noël (19..-....). Auteur | 2007 - 4e édition

La 4e de couverture indique : "Cette nouvelle édition, totalement renouvelée, est le fruit de quinze ans de conseil et de recherches : nourrie des cas et concepts les plus récents dans tous les secteurs, elle met l'accent sur l...

Crisis, issues and reputation management / Andrew Griffin

Livre | Griffin, Andrew. Auteur | 2014

Identity-based brand management : fundamentals, strategy, implementation, c...

Livre | Burmann, Christoph (19..-....). Auteur | 2017

Ce que marque veut dire... / Marie-Claude Sicard

Livre | Sicard, Marie-Claude. Auteur | 2001

Global brand management : a guide to developing, building and managing an i...

Livre | Minsky, Laurence. Auteur | 2020

La quatrième de couverture indique : "In today's hyper-connected world, any brand with a website or digital presence is 'global' by its very definition, yet in practice it takes an enormous amount of strategic planning and adapta...

Chargement des enrichissements...