The business of brands / by Jon Miller & David Muir

Livre

Miller, Jon. Auteur

Edité par Wiley. Chichester, England, Hoboken, N.J. - 2004

Vérification des exemplaires disponibles ...

Se procurer le document

Vérification des exemplaires disponibles ...

Suggestions

Du même sujet

La bible du Tage Mage : admissions 2024 / Franck Attelan | Attelan, Franck (19..-....). Auteur

La bible du Tage Mage : admissions 2024 / Franck Attelan

Livre | Attelan, Franck (19..-....). Auteur | 2023 - 14e édition mise à jour et augmentée

"16 tests blancs. Plus de 2 000 questions. Visez les meilleurs scores ! Des méthodes éprouvées par des milliers de candidats ; Cours complets conformes aux programmes officiels ; Fiches de synthèse ; Plus de 2 000 questions. 16 te...

Brand Naming : the complete guide to creating a name for your company, product, or service | MEYERSON, ROB. Auteur

Brand Naming : the complete guide to creating a name for your company, prod...

Livre | MEYERSON, ROB. Auteur | 2021

Global brand strategy : world-wise marketing in the age of branding / Jan-Benedict Steenkamp | Steenkamp, Jan-Benedict E.M. (19..-....)

Global brand strategy : world-wise marketing in the age of branding / Jan-B...

Livre | Steenkamp, Jan-Benedict E.M. (19..-....) | 2017

"Steenkamp introduces the global brand value chain and explains how brand equity factors into shareholder value. The book equips executives with techniques for developing strategy, organizing execution, and measuring results so th...

Brands and branding / Rita Clifton and John Simmons et al. | Clifton, Rita. Auteur

Brands and branding / Rita Clifton and John Simmons et al.

Livre | Clifton, Rita. Auteur | 2003

Brand society : how brands transform management and lifestyle / Martin Kornberger | Kornberger, Martin (1974-....). Auteur

Brand society : how brands transform management and lifestyle / Martin Korn...

Livre | Kornberger, Martin (1974-....). Auteur | 2010

Brands and branding. Introduction: The brand society. Making sense of brands. The making of brands. How brands transform management. Identity. Culture. Innovation. How brands transform lifestyle. Politics. Ethics. Aesthetics.

Power brands : Measuring, making, and managing brand success / Jesko Perrey, Tjark Freundt, and Dennis Spillecke | Perrey, Jesko. Auteur

Power brands : Measuring, making, and managing brand success / Jesko Perrey...

Livre | Perrey, Jesko. Auteur | 2015 - Third edition

Chargement des enrichissements...