Power brands : Measuring, making, and managing brand success / Jesko Perrey, Tjark Freundt, and Dennis Spillecke

Livre

Perrey, Jesko. Auteur | Freundt, Tjark. Auteur | Spillecke, Dennis. Auteur

Edité par Wiley - 2015 - Third edition

Vérification des exemplaires disponibles ...

Se procurer le document

Vérification des exemplaires disponibles ...

Suggestions

Du même auteur

Power brands : measuring, making and managing brand success / Hajo Riesenbe...

Livre | Riesenbeck, Hajo. Auteur | 2007

Du même sujet

Le grand manuel du TAGE MAGE® : 18 tests, 200 fiches, 2 400 vidéos / Arnaud...

Livre | Sévigné, Arnaud. Auteur | 2023 - 8e édition

The new strategic brand management : advanced insights and strategic thinki...

Livre | Kapferer, Jean-Noël (19..-....). Auteur | 2012 - 5th ed.

Strategic brand management : building, measuring and managing brand equity ...

Livre | Keller, Kevin Lane (1956-....). Auteur | 2013 - 4th edition

The business of brands / by Jon Miller & David Muir

Livre | Miller, Jon. Auteur | 2004

B2B brand management / Philip Kotler, Waldemar Pfoertsch

Livre | Kotler, Philip (1931-....). Auteur | 2006

Brand society : how brands transform management and lifestyle / Martin Korn...

Livre | Kornberger, Martin. Auteur | 2010

Brands and branding. Introduction: The brand society. Making sense of brands. The making of brands. How brands transform management. Identity. Culture. Innovation. How brands transform lifestyle. Politics. Ethics. Aesthetics.

Chargement des enrichissements...