Malcolm McDonald on key account management / Malcolm McDonald with Beth Rogers

Livre

McDonald, Malcolm H. B. (1938-....). Auteur | Rogers, Beth (1957-....). Auteur

Edité par Kogan Page Limited - 2017

Acknowledgements. Introducing key account management. The role of key accounts in achieving business growth. Selecting the right key accounts. Understanding buying decisions. Key account plans. Understanding account-based marketing. People and skills for key account management. Going global with key accounts. The risks of key account management. The future of key account management. Appendix 1: The McDonald and Rogers 10 guidelines for profitable key account management. Appendix 2: A quiz for key account managers. Appendix 3: Important research articles on key account management. Index.

Vérification des exemplaires disponibles ...

Suggestions

Du même auteur

Marketing plans : how to prepare them, how to use them / Malcolm McDonald,....

Livre | McDonald, Malcolm H. B. (1938-....). Auteur | 2002 - 5th ed.

Key account management : the definitive guide / Diana Woodburn and Malcolm ...

Livre | Woodburn, Diana. Auteur | 2011 - 3e édition révisée et mise à jour

Les plans marketing : comment les établir ? : comment les utiliser ? / Malc...

Livre | McDonald, Malcolm H. B. (1938-....). Auteur | 2004

Du même sujet

Key account management : the definitive guide / Diana Woodburn and Malcolm ...

Livre | Woodburn, Diana. Auteur | 2011 - 3e édition révisée et mise à jour

Key Account Manager : vendeur ou chef d'orchestre ? / un livre de Hubert Fa...

Livre | Faucher, Hubert (19..-....). Auteur | 2015

On les appelle "comptes clés", "grands comptes", ou "comptes stratégiques", mais la terminologie anglaise domine avec : "key accounts" ou "strategic accounts"… J’aime à définir un compte clé comme un client qui est si importa...

Key account manager : développer la relation stratégique et créer de la val...

Livre | Vendeuvre, Frédéric (1965-....). Auteur | 2021

Dans un monde où même les entreprises qui innovent et qui ont une « belle histoire » à raconter à leurs clients sont confrontées à la digitalisation du commerce qui nivelle les valeurs, la mise en place d'un programme « Key ...

Vendre aux grands comptes / Evelyne Platnic-Cohen

Livre | Platnic-Cohen, Evelyne (1968-....). Auteur | 2020 - 4e édition

La 4è de couv. indique : "Ce manuel indique tout ce qu'il faut savoir sur les grands comptes pour travailler avec eux : Les rôles et missions du responsable grands comptes : mettre en place les relations avec un grand compte ; o...

Marketing research : an applied orientation / Naresh K. Malhotra,...

Livre | Malhotra, Naresh K.. Auteur | 2010 - 6th ed., Global ed.

Digital influence on consumer habits : marketing challenges and opportuniti...

Livre

Readers will learn service quality, peer pressure, online reviewers' effect in the digital environment to aid in understanding the various risks and challenges involved in the digital environment, with examples of changing busines...

Chargement des enrichissements...