Vérification des exemplaires disponibles ...

Se procurer le document

Vérification des exemplaires disponibles ...

Suggestions

Du même sujet

Marketing strategy for the creative and cultural industries / Bonita M. Kol...

Livre | Kolb, Bonita M.. Auteur | 2016

Frontiers of creative industries : exploring structural and categorical dyn...

Livre | 2018

Creative industries are a growing and globally important area for both economic vitality and cultural expression of industrialized nations. This volume examines their institutional, categorical and structural dynamics to provide a...

Le management des entreprises artistiques et culturelles / Alain Busson, Ch...

Livre | 2004 - 2e édition

Cultural economics / Christiane Hellmanzik

Livre | Hellmanzik, Christiane. Auteur | 2020

Cultural Economics investigates and analyses the contribution to and role of the creative industries and their products and services in the overall economy. From the performance arts to television, from the internet to paintings a...

Marketing de l'art et de la culture : spectacle vivant, patrimoine et indus...

Livre | 2009

Dans le secteur des arts et de la culture le marketing souffre d'un fort déficit d'image. Pourtant qu'il s'agisse de lancer des projets, de nouer des relations avec des partenaires, d'attirer et de fidéliser des publics, de dém...

Marketing de l'art et de la culture / Dominique Bourgeon-Renault, Stéphane ...

Livre | Bourgeon-Renault, Dominique (19..-....). Auteur | 2014 - 2e édition

Chargement des enrichissements...