Vérification des exemplaires disponibles ...

Se procurer le document

Vérification des exemplaires disponibles ...

Suggestions

Du même auteur

Absolute essentials of marketing research / Bonita M. Kolb

Livre | Kolb, Bonita M.. Auteur | 2022

Marketing research : a concise introduction / Bonita Kolb

Livre | Kolb, Bonita M.. Auteur | 2018 - 2nd edition.

Essential to any student of the discipline, this book offers a comprehensive, applied approach to understanding and designing market research. Balancing the fundamental quantitative methodologies and theoretical structures with pr...

Du même sujet

Le grand manuel du TAGE MAGE® : 18 tests, 200 fiches, 2 400 vidéos / Arnaud...

Livre | Sévigné, Arnaud. Auteur | 2023 - 8e édition

Marketing management / Philip Kotler, Kevin Lane Keller et Alexander Cherne...

Livre | Kotler, Philip (1931-....). Auteur | 2022 - 16e edition

The 16th edition of Marketing Management builds on the classic examples, core concepts, and logical structure that made the first edition a landmark text. Much has changed since the 15th edition was published. Ongoing globalizatio...

Arts du spectacle, métiers et industries culturelles : penser la généalogie...

Livre | Creton, Laurent - 19..-..... Directeur de publication | 2005

Marketing de l'art et de la culture : spectacle vivant, patrimoine et indus...

Livre | 2009

Dans le secteur des arts et de la culture le marketing souffre d'un fort déficit d'image. Pourtant qu'il s'agisse de lancer des projets, de nouer des relations avec des partenaires, d'attirer et de fidéliser des publics, de dém...

Marketing de l'art et de la culture / Dominique Bourgeon-Renault, Stéphane ...

Livre | Bourgeon-Renault, Dominique (19..-....). Auteur | 2014 - 2e édition

Marketing research : an applied orientation / Naresh K. Malhotra,...

Livre | Malhotra, Naresh K.. Auteur | 2010 - 6th ed., Global ed.

Chargement des enrichissements...