Consumer behavior / Roger D. Blackwell,... Paul W. Miniard,... James F. Engel,...

Livre

Blackwell, Roger D.. Auteur | Miniard, Paul W.. Auteur | Engel, James F. (1934-....). Auteur

Edité par Thomson ; South-Western - 2006 - 10th edition

Vérification des exemplaires disponibles ...

Se procurer le document

Vérification des exemplaires disponibles ...

Suggestions

Du même sujet

The practice of research : how social scientists answer their questions / S...

Livre | Khan, Shamus Rahman (19..-....). Auteur | 2014

Marketing research : an applied orientation / Naresh K. Malhotra,...

Livre | Malhotra, Naresh K.. Auteur | 2010 - 6th ed., Global ed.

Consumer behavior : global edition / Leon G. Schiffman, Leslie Lazar Kanuk

Livre | Schiffman, Leon G.. Auteur | 2010 - 10th edition, Global ed.

Marketing management / Philip Kotler, Kevin Lane Keller et Alexander Cherne...

Livre | Kotler, Philip (1931-....). Auteur | 2022 - 16e edition

The 16th edition of Marketing Management builds on the classic examples, core concepts, and logical structure that made the first edition a landmark text. Much has changed since the 15th edition was published. Ongoing globalizatio...

La forteresse vide : l'autisme infantile et la naissance du Soi / Bruno Bet...

Livre | Bettelheim, Bruno (1903-1990). Auteur | 1998

Dermatologie : entraînement / Erwin Benassaïa

Livre | Benassaïa, Erwin (19..-....). Auteur | 2023

Chargement des enrichissements...