Sémiologie médicale / David Gray,... Peter Toghill,...
Livre | Gray, David. Auteur | 2003
Services Marketing / William Chitty, Steven D'Alessandro, David Gray [et al...
Livre | Chitty, William. Auteur | 2019 - Seconde édition
La 4è de couv. indique : "Services Marketing, second edition, adopts a practical learning approach to develop your understanding of ho established and evolving service strategies can satisfy customers' service needs and wants. It...
Du même sujet
Good to great : why some companies make the leap... and others don't / Jim ...
Livre | Collins, James Charles (1958-....). Auteur | 2001
Marketing management / Philip Kotler, Kevin Lane Keller et Alexander Cherne...
Livre | Kotler, Philip (1931-....). Auteur | 2022 - 16e edition
The 16th edition of Marketing Management builds on the classic examples, core concepts, and logical structure that made the first edition a landmark text. Much has changed since the 15th edition was published. Ongoing globalizatio...
Digital influence on consumer habits : marketing challenges and opportuniti...
Livre
Readers will learn service quality, peer pressure, online reviewers' effect in the digital environment to aid in understanding the various risks and challenges involved in the digital environment, with examples of changing busines...
Digital marketing / Dave Chaffey, Fiona Ellis-Chadwick
Now in its sixth edition, Digital Marketing: Strategy, Implementation and Practice provides comprehensive, practical guidance on how companies can get the most out of digital media and technology to meet their marketing goals. Dig...
Contemporary issues in digital marketing / edited by Outi Niininen
La quatrième de couverture indique : "This book presents a comprehensive overview of the key topics, best practices, future opportunities and challenges in the Digital Marketing discourse. With contributions from world-renowned e...
Internet marketing : integrating online and offline strategies / Mary Lou R...
Internet marketing as part of the marketing communications mix. The internet value chain. Business models and strategies. The direct response and database foundations of internet marketing. Online branding and video marketing. Dis...
Chargement des enrichissements...
Que pensez-vous de cette ressource ? Donnez-nous votre avis
Les champs indiqués par le symbole * sont obligatoires.
Export en cours
Veuillez patienter...
Modifier votre avis
Les champs indiqués par le symbole * sont obligatoires.
Mémoriser la recherche
La recherche sera conservée dans votre compte et pourra être rejouée à tout moment.
Votre alerte est enregistrée
Vous pouvez gérer vos alertes directement dans votre compte
M'abonner aux événements de la même catégorie
Abonnez-vous aux événements de la catégorie et recevez les nouveautés par email.
Partage d'encart
Copiez ce code et collez-le sur votre site pour afficher l'encart
Ou vous pouvez la partager sur les réseaux sociaux
Confirmez votre action
Êtes-vous sûr de vouloir supprimer tous les documents de la sélection courante ?
Choisissez la bibliothèque de retrait
Les réservations peuvent uniquement être retirées dans les bibliothèques mentionnées dans la liste ci-dessous.
Les étudiants et personnels de l'IESEG, Junia-ISA, Junia-ISEN et FD Issy-les-Moulineaux sont invités à se rendre dans leurs bibliothèques pour emprunter les documents qui y sont localisés.