Global marketing and advertising : understanding cultural paradoxes / Marieke De Mooij

Livre

De Mooij, Marieke K. (1943-....). Auteur

Edité par SAGE Pub.= - 2018 - 5th edition.

Vérification des exemplaires disponibles ...

Se procurer le document

Vérification des exemplaires disponibles ...

Suggestions

Du même auteur

Consumer behavior and culture : consequences for global marketing and adver...

Livre | De Mooij, Marieke K. (1943-....). Auteur | 2004

Consumer behavior and culture : consequences for global marketing and adver...

Livre | De Mooij, Marieke K. (1943-....). Auteur | 2011 - 2nd edition

Consumer behavior and culture : consequences for global marketing and adver...

Livre | De Mooij, Marieke K. (1943-....). Auteur | 2019 - 3e édition

La 4è de couv. indique : ""Marketing and advertising theories tend to reflect the national culture of their author, and to assume a population of global consumers. In this book, Marieke de Mooij, an experienced world pioneer in t...

Du même sujet

Microéconomie : comportement des agents et concurrence parfaite / Franck Bi...

Livre | Bien, Franck (1972-....). Auteur | 2016

Le rôle des émotions dans les mécanismes de préférence : application sur le...

Livre | Chaâbi, Antar. Auteur | 2014

Strategic marketing management / Alexander Chernev,...

Livre | Chernev, Alexander. Auteur | 2018 - Ninth edition

Consumer behavior / Leon G. Schiffman, Joe Wisenblit

Livre | Schiffman, Leon G.. Auteur | 2019 - 12ème édition, global edition.

Savoir désapprendre pour réussir : notre quotidien décrypté / Isabelle Bart...

Livre | Barth, Isabelle. Auteur | 2015

The neuro-consumer : adapting marketing and communication strategies for th...

Livre | Bayle-Tourtoulou, Anne-Sophie. Auteur | 2020

"Neuroscientific research shows that the great majority of purchase decisions are irrational and driven by subconscious mechanisms in our brains. This is hugely disruptive to the rational, logical arguments of traditional communic...

Chargement des enrichissements...