Marketing in a multicultural world : ethnicity, nationalism, and cultural identity / Janeen Arnold Costa, Gary J. Bamossy (editors)

Livre

Edité par Sage. Thousand Oaks, (Cal.) - 1995

Vérification des exemplaires disponibles ...

Se procurer le document

Vérification des exemplaires disponibles ...

Suggestions

Du même sujet

Financial accounting and reporting : a global perspective / Hervé Stolowy, ...

Livre | Stolowy, Hervé (19..-....). Auteur | 2024 - Seventh edition.

Communication des entreprises : stratégies et pratiques / Liliane Demont-Lu...

Livre | 2006 - [2e édition]

The work and lives of teachers : a global perspective / Rosetta Marantz Coh...

Livre | Cohen, Rosetta Marantz. Auteur | 2017

"The Work and Lives of Teachers offers a simple but original argument: that the cultural attitudes toward the teaching profession measurably influence how students perform. Cohen uses both ethnographic portraits and personal accou...

Manager la génération Z : mieux appréhender les nouveaux comportements / Él...

Livre | Gentina, Élodie (1982-....). Auteur | 2023

"La génération Z (née entre 1995 et 2010) représente aujourd’hui un tiers de la population mondiale. Connectée, agile et porteuse d’une nouvelle vision du monde, elle exprime des préoccupations fortes, complexes et parfois contrad...

Explorations in consumer culture theory / edited by John F. Sherry Jr. and ...

Livre | Sherry, John F.. Directeur de publication | 2009

Cycles de vie et générations / Denis Kessler,... et André Masson,..., Eds

Livre | 1985

Chargement des enrichissements...