Marketing metrics : the manager's guide to measuring marketing performance / Neil T. Bendle, Paul W. Farris, Phillip E. Pfeifer, David J. Reibstein

Livre

Bendle, Neil T.. Auteur | Farris, Paul W.. Auteur | Pfeifer, Phillip E.. Auteur | Reibstein, David J.. Auteur

Edité par Pearson Education - 2021 - Fourth edition

Vérification des exemplaires disponibles ...

Se procurer le document

Vérification des exemplaires disponibles ...

Suggestions

Du même auteur

Marketing metrics : The definitive guide to measuring marketing performance...

Livre | Farris, Paul W.. Auteur | 2010 - 2e éd.

Du même sujet

Key marketing metrics : the 50+ metrics every manager needs to know / Paul ...

Livre | 2009 - New UK/European ed.

Market : fondements et méthodes des recherches en marketing / Yves Evrard, ...

Livre | Évrard, Yves. Auteur | 2009 - 4e édition

Marketing metrics : The definitive guide to measuring marketing performance...

Livre | Farris, Paul W.. Auteur | 2010 - 2e éd.

Méthodes statistiques : médecine-biologie / Jean Bouyer

Livre | Bouyer, Jean (1955-....) - enseignant et chercheur en épidémiologie. Auteur | 2017 - [2e édition]

Quantitative methods for business, management & finance / Louise Swift & Sa...

Livre | Swift, Louise. Auteur | 2010 - Third edition

This text is a complete course for undergraduate business studies students. It is a comprehensive text and provides all that any students new to quantitative methods needs, whatever their abilities

Tout le PASS en QCM et exercices : tout le tronc commun du parcours accès s...

Livre | Fredon, Daniel (1944-....). Directeur de publication | 2023 - 2023-2024

Chargement des enrichissements...