Ethics in marketing : International cases and perspectives / written and edited by Patrick E. Murphy, Gene R. Laczniak and Fiona Harris

Livre

Murphy, Patrick E. (1948-....). Auteur | Laczniak, Eugene R. (19..-....). Auteur | Harris, Fiona (1967-...). Auteur

Edité par Routledge - 2017 - 2nd ed.

Vérification des exemplaires disponibles ...

Se procurer le document

Vérification des exemplaires disponibles ...

Suggestions

Du même auteur

Ethical marketing decisions : the higher road / Gene R. Laczniak,... Patric...

Livre | Laczniak, Eugene R. (19..-....). Auteur | 1993

Ethics in marketing : International cases and perspectives / written and ed...

Livre | Murphy, Patrick E. (1948-....). Auteur | 2012

Du même sujet

Le grand manuel du TAGE MAGE® : 18 tests, 200 fiches, 2 400 vidéos / Arnaud...

Livre | Sévigné, Arnaud. Auteur | 2023 - 8e édition

Ethics in marketing : International cases and perspectives / written and ed...

Livre | Murphy, Patrick E. (1948-....). Auteur | 2012

The SAGE handbook of marketing ethics / edited by Lynne Eagel, Stephan Dahl...

Livre | Eagle, Lynne. Éditeur scientifique | 2021

The SAGE Handbook of Marketing Ethics draws together an exhaustive overview of research into marketing's many ethical conundrums, while also promoting more optimistic perspectives on the ways in which ethics underpins organization...

Cas en marketing / sous la direction de Sylvie Hertrich, Ulrike Mayrhofer

Livre | Hertrich, Sylvie. Directeur de publication | 2008

Foundations of marketing / John Fahy and David Jobber

Livre | Fahy, John (1962-....). Auteur | 2015 - fifth edition

La forteresse vide : l'autisme infantile et la naissance du Soi / Bruno Bet...

Livre | Bettelheim, Bruno (1903-1990). Auteur | 1998

Chargement des enrichissements...