Foundations of marketing / John Fahy and David Jobber

Livre

Fahy, John (1962-....). Auteur | Jobber, David (1947-). Auteur

Edité par McGraw-Hill - 2015 - fifth edition

Vérification des exemplaires disponibles ...

Se procurer le document

Vérification des exemplaires disponibles ...

Suggestions

Du même auteur

Foundations of marketing / John Fahy, David Jobber

Livre | Fahy, John (1962-....). Auteur | 2019 - 6e édition.

"Valued by instructors and students alike, Foundations of Marketing presents an accessible introduction to Marketing. Packed with examples and end of chapter case studies highlighting the real world application of marketing concep...

Principles and practice of marketing / David Jobber

Livre | Jobber, David (1947-). Auteur | 2007 - 5ème éd.

Principles and practice of marketing / David Jobber

Livre | Jobber, David (1947-). Auteur | 2010 - 6ème édition

Du même sujet

Cas en marketing / sous la direction de Sylvie Hertrich, Ulrike Mayrhofer

Livre | Hertrich, Sylvie. Directeur de publication | 2008

La forteresse vide : l'autisme infantile et la naissance du Soi / Bruno Bet...

Livre | Bettelheim, Bruno (1903-1990). Auteur | 1998

Business marketing : connecting strategy, relationships, and learning / F. ...

Livre | Dwyer, F. Robert. Auteur | 2006 - 3rd ed.

Dermatologie : entraînement / Erwin Benassaïa

Livre | Benassaïa, Erwin (19..-....). Auteur | 2023

Economics for business / David Begg and Damian Ward

Livre | Begg, David. Auteur | 2020 - Sixth edition.

Offering an integrative approach, this book uses references to real-world examples to demonstrate how modern economics can illuminate the problems that businesses face every day. Thus, the text emphasizes economic reasoning as the...

Financial accounting / Robert Libby, Patricia A. Libby, Frank Hodge

Livre | Libby, Robert. Auteur | 2022 - Eleventh edition

Chargement des enrichissements...