Vérification des exemplaires disponibles ...

Se procurer le document

Vérification des exemplaires disponibles ...

Suggestions

Du même auteur

Ethics in marketing : International cases and perspectives / written and ed...

Livre | Murphy, Patrick E. (1948-....). Auteur | 2012

Ethics in marketing : International cases and perspectives / written and ed...

Livre | Murphy, Patrick E. (1948-....). Auteur | 2017 - 2nd ed.

Du même sujet

SAGE brief guide to marketing ethics

Livre | 2012

Ethics in finance / John R. Boatright

Livre | Boatright, John Raymond (1941-....). Auteur | 2014 - third edition

Stakeholder theory : the state of the art / R. Edward Freeman, Jeffrey S. H...

Livre | Freeman, R. Edward (1951-....). Auteur | 2010

The SAGE handbook of marketing ethics / edited by Lynne Eagel, Stephan Dahl...

Livre | Eagle, Lynne. Éditeur scientifique | 2021

The SAGE Handbook of Marketing Ethics draws together an exhaustive overview of research into marketing's many ethical conundrums, while also promoting more optimistic perspectives on the ways in which ethics underpins organization...

Ethics in marketing : International cases and perspectives / written and ed...

Livre | Murphy, Patrick E. (1948-....). Auteur | 2012

Vers davantage d'éthique en communication : notions et outils pour mettre e...

Livre | Catellani, Andrea (19..-....). Auteur | 2017

La 4è de couv. indique : "Las des dérives, le citoyen est en quête d'authenticité de la part des organisations publiques ou privées, commerciales ou associatives. Il recherche l'intégrité, la transparence, l'équité dans l...

Chargement des enrichissements...