Women want more : how to capture your share of the world's largest, fastest-growing market / Michael J. Silverstein and Kate Sayre

Livre

Silverstein, Michael J.. Auteur

Edité par HarperBusiness. New York, NY - 2009 - 1e ed.

Argues that the key to repowering the economy is by better responding to the increase in the buying power of women, and suggests that the way to a woman's heart is through her stomach and that pets make women happier than sex does
Description de l'éditeur disponible à l'adresse

The world's most demanding consumers. The archetypes and life stages. Brands that understand. Food: answering the daily question, "what's for dinner?". Fitness: still looking for a holistic solution. Beauty: the next product needs to do it!. Apparel: always hunting, never satisfied. Categories of greatest dissatisfaction: financial services and healthcare. The low-growth economies: Europe and Japan. The optimistic economies: BRIC, Mexico, and the Middle East. Women want more for the world. Conclusion: women ascendant: a future of parity, power, and influence.

Vérification des exemplaires disponibles ...

Se procurer le document

Vérification des exemplaires disponibles ...

Suggestions

Du même auteur

La chasse au trésor : Dans la peau du nouveau consommateur / Michaël J. Sil...

Livre | Silverstein, Michael J.. Auteur | 2006

Trading up : why consumers want new luxury goods and how companies create t...

Livre | Silverstein, Michael J.. Auteur | 2005 - Revised edition

Preface / by Leslie Wexner. Trading up to new luxury : an overview. The spenders and their needs : sociodemographics, emotional drivers. The creators and their goods : definitions, forces, practices. Inside the new American home :...

Du même sujet

Cycles de vie et générations / Denis Kessler,... et André Masson,..., Eds

Livre | 1985

Marketing management / Philip Kotler, Kevin Lane Keller et Alexander Cherne...

Livre | Kotler, Philip (1931-....). Auteur | 2022 - 16e edition

The 16th edition of Marketing Management builds on the classic examples, core concepts, and logical structure that made the first edition a landmark text. Much has changed since the 15th edition was published. Ongoing globalizatio...

The age of surveillance capitalism : the fight for a human future at the ne...

Livre | Zuboff, Shoshana (1951-....). Auteur | 2019

The challenges to humanity posed by the digital future, the first detailed examination of the unprecedented form of power called "surveillance capitalism," and the quest by powerful corporations to predict and control us.The heady...

Vendre gagnant gagnant : [une démarche originale pour nouer des relations à...

Livre | Wilson, Larry (1930-2013) - scénariste. Auteur | 2004

Macroéconomie / Éric Berr

Livre | Berr, Éric (1969-....). Auteur | 2019

Cet ouvrage, véritable introduction à la macroéconomie, propose à tout étudiant débutant un panorama complet et réaliste du fonctionnement des économies contemporaines : présentation du circuit économique selon Marx puis...

Manager la génération Z : mieux appréhender les nouveaux comportements / Él...

Livre | Gentina, Élodie (1982-....). Auteur | 2023

"La génération Z (née entre 1995 et 2010) représente aujourd’hui un tiers de la population mondiale. Connectée, agile et porteuse d’une nouvelle vision du monde, elle exprime des préoccupations fortes, complexes et parfois contrad...

Chargement des enrichissements...