Vérification des exemplaires disponibles ...

Se procurer le document

Vérification des exemplaires disponibles ...

Suggestions

Du même auteur

Identités visuelles / Jean-Marie Floch

Livre | Floch, Jean-Marie (1947-2001). Auteur | 2010 - 2e édition

Sémiotique, marketing et communication : sous les signes, les stratégies / ...

Livre | Floch, Jean-Marie (1947-2001). Auteur | 2002 - [3e édition]

Sémiotique, marketing et communication : sous les signes, les stratégies / ...

Livre | Floch, Jean-Marie (1947-2001). Auteur | 2003 - [4e édition]

Du même sujet

Hidden persuasion : 33 psychological influence techniques in advertising / ...

Livre | Andrews, Marc (1978-). Auteur | 2019

Visual messages are omnipresent in our daily life. They are constantly attempting to persuade us to buy, learn, and act. Some are more successful than others in influencing our behavior and choices. What is the secret power of the...

Advertising / Frank Jefkins,...

Livre | Jefkins, Frank (1920-....). Auteur | 2000 - 4th ed.

The advertising handbook / Sean Brierley

Livre | Brierley, Sean (1966-....). Auteur | 2002 - 2nd ed.

This book unravels the how and why of advertising and places the industry in its social, historical and political context. Focusing on key debates, it explores the competitive practices and discourses which govern the industry and...

Advertising : a very short introduction / Winston Fletcher

Livre | Fletcher, Winston. Auteur | 2010

Advertising is riddled with myths and misunderstandings. It is simultaneously believed to be both immensely powerful and immensely wasteful, to increase economic prosperity, and to be morally questionable. Neither its historic ori...

Contemporary advertising and integrated marketing communications / William ...

Livre | Arens, William F.. Auteur | 2011 - 13th ed.

Advertising / William F. Arens, David H. Schaefer, Michael Weigold

Livre | Arens, William F.. Auteur | 2012

Du même domaine

The practice of research : how social scientists answer their questions / S...

Livre | Khan, Shamus Rahman (19..-....). Auteur | 2014

Économie et société. Tome premier / Max Weber

Livre | Weber, Max (1864-1920) - économiste, sociologue et philosophe. Auteur | 1971

Cycles de vie et générations / Denis Kessler,... et André Masson,..., Eds

Livre | 1985

La religion pour mémoire / Danièle Hervieu-Léger

Livre | Hervieu-Léger, Danièle (1947-....). Auteur | 1993

Connaître et juger autrui : une introduction à la cognition sociale / Vince...

Livre | Yzerbyt, Vincent (1961-....). Auteur | 1996

Les règles de la méthode sociologique / Emile Durkheim

Livre | Durkheim, Émile (1858-1917). Auteur | 1999 - 10e édition

Chargement des enrichissements...