Se procurer le document

Vérification des exemplaires disponibles ...

Suggestions

Du même auteur

The marketing plan handbook / Marian Burk Wood

Livre | Burk Wood, Marian. Auteur | 2011 - 4th ed., International ed.

Chapter 1 : Marketing Planning : New Urgency, New Possibilities. Chapter 2 : Analyzing the Current Situation. Chapter 3 : Understanding Markets and Customers. Chapter 4 : Planning Segmentation, Targeting, and Positioning. Chapter ...

Essential guide to marketing planning / Marian Burk Wood

Livre | Burk Wood, Marian. Auteur | 2007

Essential guide to marketing planning / Marian Burk Wood

Livre | Burk Wood, Marian. Auteur | 2017 - 4e édition

La 4è de couv. indique : "Careful, creative planning is essential in today’s global marketplace, where customers’ needs and behaviours are constantly changing, economic circumstances are unpredictable, competitive pressure is int...

Du même sujet

Les indomptables : figures de l'anorexie / Ginette Raimbault, Caroline Elia...

Livre | Raimbault, Ginette (1924-2014). Auteur | 1989

Financial accounting / Robert Libby, Patricia A. Libby, Frank Hodge

Livre | Libby, Robert. Auteur | 2022 - Eleventh edition

Marketing management / [Philip] Kotler, [Kevin] Keller

Livre | Kotler, Philip (1931-....). Auteur | 2015 - 15e édition

"Découvrez la 15e édition du best-seller mondial du marketing ! L'accent est mis sur les trois bouleversements majeurs qui transforment les pratiques du marketing et les comportements de consommation : les nouvelles technologies...

Marketing management / Philip Kotler, Kevin Lane Keller

Livre | Kotler, Philip (1931-....). Auteur | 2016 - 15th edition

Global marketing / Svend Hollensen

Livre | Hollensen, Svend. Auteur | 2014 - 6th edition

Global marketing / Warren J. Keegan,... Mark C. Green,...

Livre | Keegan, Warren J.. Auteur | 2005 - 4th edition, [International edition]

Chargement des enrichissements...