The strategy and tactics of pricing : a guide to growing more profitably / Thomas T. Nagle,... John E. Hogan,... Joseph Zale,...

Livre

Nagle, Thomas T. (1951-....). Auteur | Hogan, John E.. Auteur | Zale, Joseph. Auteur

Edité par Pearson. Upper Saddle River, N.J. - 2011 - 5th edition, international edition

1 exemplaire disponible

Plus d'infos

Suggestions

Du même auteur

The strategy and tactics of pricing : a guide to profitable decision making...

Livre | Nagle, Thomas T. (1951-....). Auteur | 2002 - 3rd ed.

The strategy and tactics of pricing : a guide to growing more profitably.

Livre | Nagle, Thomas T. (1951-....) - Seventh edition

For MBA or advanced undergraduate courses in pricing strategy or pricing and product policy. Practical in focus and lively in style, this text provides a comprehensive, managerially-focused, integrated, step-by-step guide to prici...

Du même sujet

Analyser les politiques publiques / Jacques de Maillard et Daniel Kübler

Livre | Maillard, Jacques de (1972-....). Auteur | 2015 - 2e édition

La 4e de couverture indique : "Les politiques publiques constituent une facette centrale de l'activité des gouvernements, que ce soit pour distribuer des revenus, collecter des impôts, conduire une politique extérieure, assurer...

The strategy and tactics of pricing : a guide to profitable decision making...

Livre | Nagle, Thomas T. (1951-....). Auteur | 2002 - 3rd ed.

Analyser les politiques publiques / Daniel Kübler et Jacques de Maillard

Livre | Kübler, Daniel. Auteur | 2009

La 4e de couverture indique : "Les politiques publiques constituent une facette centrale de l'activité des gouvernements, que ce soit pour distribuer des revenus, collecter des impôts, conduire une politique extérieure, assurer...

Public policy : a new introduction / Christoph Knill, Jale Tosun

Livre | Knill, Christoph - économiste. Auteur | 2012

Introduction. The nature of the public policies. The context for policy making: central institutions and actors. Theoretical approaches to policy making. Problem definition and agenda setting. Decision making. Implementation. Eval...

Principles of marketing engineering / Gary L. Lilien,... Arvind Rangaswamy,...

Livre | Lilien, Gary L (1946-....). Auteur | 2013 - 2nd ed.

The 21st century business environment demands more analysis and rigor in marketing decision making. Increasingly, marketing decision making resembles design engineering—putting together concepts, data, analyses, and simulations to...