Supply chain management : strategy, planning and operation / Sunil Chopra

Livre

Chopra, Sunil (19..-....). Auteur

Edité par Pearson Education Limited - 2019 - 7th edition

Supply Chain Management introduces high-level strategy and concepts while giving students the practical tools necessary to solve supply chain problems. Using a strategic framework, students are guided through all of the key drivers of supply chain performance, including facilities, inventory, transportation, information, sourcing, and pricing. The 7th Edition, Global Edition, weaves in compelling case study examples to illustrate how good supply chain management offers a competitive advantage and how poor supply chain management can damage an organization's performance. With this text, students gain a deeper understanding of supply chains and a firm grasp on the practical managerial levers that can improve supply chain performance.

Vérification des exemplaires disponibles ...

Se procurer le document

Vérification des exemplaires disponibles ...

Suggestions

Du même auteur

Supply chain management : strategy, planning, and operation / Sunil Chopra,...

Livre | Chopra, Sunil (19..-....). Auteur | 2012 - 5th ed.

Supply chain management : strategy, planning, and operation / Sunil Chopra,...

Livre | Chopra, Sunil (19..-....). Auteur | 2016 - 6th edition

La 4e de couv. indique : "For these Global Editions, the editorial team at Pearson has collaborated with educators across the world to address a wide range of subjects and requirements, equipping students with the best possible le...

Managing business process flows / Ravi Anupindi, Sunil Chopra,... [et al.]

Livre | Anupindi, Ravi. Auteur | 2014 - 3e édition international

"For graduate level courses in Operations Management or Business Processes. A structured, data-driven approach to understanding core operations management concepts.Anupindi shows how managers can design and manage process structur...

Du même sujet

L'ambivalence dans la décision d'acheter des produits de luxe: le cas des m...

Archive ouverte: Article de revue

Ladwein, Richard | 2018-12

International audience. Le luxe est associé à l’excès mais aussi à la beauté et au plaisir. Il éveille souvent des réactions à la fois favorables et défavorables parmi les consommateurs, en particulier chez les jeun...

Prix des logements, produits financiers immobiliers et gestion des risques ...

Livre | Friggit, Jacques. Auteur | 2001

Le redesign to cost® / Alain Chauvet

Livre | Chauvet, Alain (1945-....). Auteur | 1996

La capacité d'absorption, un processus d'imitation de produits

Archive ouverte: Article de revue

Bourkha, Bilal | 2016-03

National audience. Les entreprises confrontées aux innovations produits de leurs concurrents peuvent les imiter en développant une capacité d’absorption. En étudiant 57 imitations sur le marché des cartes bancaires,...

Fonction chef de produit marketing : vers la maîtrise des outils et compéte...

Livre | Kratiroff, Hubert - 19..-..... Auteur | 2013 - 6e édition

Fonction : chef de produit marketing / Hubert Kratiroff

Livre | Kratiroff, Hubert - 19..-..... Auteur | 2008 - 5e édition

Chargement des enrichissements...