Sales management : shaping future sales leaders / John F. Tanner Jr.,... Earl D. Honeycutt Jr.,... Robert C. Erffmeyer,...

Livre

Tanner, John F.. Auteur | Honeycutt, Earl D. Jr.. Auteur | Erffmeyer, Robert C.. Auteur

Edité par Pearson. Upper Saddle River, NJ ; Prentice Hall - 2008 - International edition

Vérification des exemplaires disponibles ...

Se procurer le document

Vérification des exemplaires disponibles ...

Suggestions

Du même auteur

Business marketing : connecting strategy, relationships, and learning / F. ...

Livre | Dwyer, F. Robert. Auteur | 2006 - 3rd ed.

Du même sujet

The ultimate sales book : master account management, perfect negotiation, c...

Livre | Harvey, Christine. Auteur | 2018

Advanced introduction to sustainable competitive advantage in sales / Lawre...

Livre | Chonko, Lawrence B.. Auteur | 2021

Data driven : how performance analytics delivers extraordinary sales result...

Livre | Dearborn, Jenny. Auteur | 2015

Playing the blame game. Pulling back the curtain. Changing mindsets. Finding the keys. Describing what happened. Diagnosing what's wrong. Predicting what's ahead. Prescribing what to do. Celebrating success.

Le merchandising : bases, techniques, nouvelles tendances / Alain Wellhoff,...

Livre | Wellhoff, Alain (1928-....). Auteur | 2005 - 6e édition

Pilotage dynamique de la force de vente : une nouvelle approche pour concil...

Livre | Darmon, René Y.. Auteur | 2001

Management de la force de vente / Alfred Zeyl,... Armand Dayan,... Pascal B...

Livre | Zeyl, Alfred. Auteur | 2011

Manager une force de vente est une discipline complexe requérant un appel constant à la stratégie, au marketing, à la vente et au management des hommes et des femmes. L'originalité de "Management de la force de vente" vient d...

Chargement des enrichissements...