Contemporary issues in marketing : principles and practice / Edited by Ayantunji Gbadamosi

Livre

Gbadamosi, Ayantunji. Auteur

Edité par Sage publications. London - 2019

Vérification des exemplaires disponibles ...

Se procurer le document

Vérification des exemplaires disponibles ...

Suggestions

Du même auteur

Entrepreneurship marketing : principles and practice of SME marketing / edi...

Livre | Nwankwo, Sonny. Éditeur scientifique | 2020 - Second edition.

Consumer behaviour and digital transformation / Ayantunji Gbadamosi.

Livre | Gbadamosi, Ayantunji

This textbook explores how technological developments and emerging technologies impact on, and engage with, consumer behaviour and decision-making globally. The book will enable readers to develop a coherent understanding of the b...

Du même sujet

Marketing research : an applied orientation / Naresh K. Malhotra,...

Livre | Malhotra, Naresh K.. Auteur | 2010 - 6th ed., Global ed.

Marketing management / Philip Kotler, Kevin Lane Keller et Alexander Cherne...

Livre | Kotler, Philip (1931-....). Auteur | 2022 - 16e edition

The 16th edition of Marketing Management builds on the classic examples, core concepts, and logical structure that made the first edition a landmark text. Much has changed since the 15th edition was published. Ongoing globalizatio...

How brands grow : what marketers don't know / Byron Sharp

Livre | Sharp, Byron. Auteur | 2010

Digital influence on consumer habits : marketing challenges and opportuniti...

Livre

Readers will learn service quality, peer pressure, online reviewers' effect in the digital environment to aid in understanding the various risks and challenges involved in the digital environment, with examples of changing busines...

Communication des entreprises : stratégies et pratiques / Liliane Demont-Lu...

Livre | 2006 - [2e édition]

Manager la génération Z : mieux appréhender les nouveaux comportements / Él...

Livre | Gentina, Élodie (1982-....). Auteur | 2023

"La génération Z (née entre 1995 et 2010) représente aujourd’hui un tiers de la population mondiale. Connectée, agile et porteuse d’une nouvelle vision du monde, elle exprime des préoccupations fortes, complexes et parfois contrad...

Chargement des enrichissements...