Ethical consumption : practices and identities : a realist approach / Yana Manyukhina

Livre

Manyukhina, Yana. Auteur

Edité par Routledge - 2018

Theorising the ethical consumer. Analysing consumption : toward an integrated approach. Ethical consumption and critical realism. Ethical consumption as a reflexive life project. Studying the ethical consumer. Studying consumption : a realist approach. Meeting the ethical consumers. Becoming an ethical consumer : moral concerns, emotional commentaries, and reflexive deliberations. Being an ethical consumer : exercising moral agency in the contexts of objective reality. The inner self in the outer world: the social life of an ethical consumer. Conclusion. Index.

Autres documents dans la collection «Routledge studies in critical realism (Print)»

Vérification des exemplaires disponibles ...

Se procurer le document

Vérification des exemplaires disponibles ...

Suggestions

Du même sujet

Le marketing sensoriel : de la stratégie à la mise en œuvre / Agnès Giborea...

Livre | Giboreau, Agnès. Auteur | 2007

Financial accounting and reporting : a global perspective / Hervé Stolowy, ...

Livre | Stolowy, Hervé (19..-....). Auteur | 2024 - Seventh edition.

L' économie sans joie / Tibor Scitovsky

Livre | Scitovsky, Tibor (1910-2002). Auteur | 1978

Le non-consommateur : comment le consommateur reprend le pouvoir / Rémy San...

Livre | Sansaloni, Rémy. Auteur | 2006

Le comportement du consommateur / Joël Brée

Livre | Brée, Joël (1960-....) - enseignant-chercheur en sciences de gestion. Auteur | 2009 - 2e édition

L' affectif dans les comportements d'achat et de consommation / Christian D...

Livre | Derbaix, Christian (19..-....). Auteur | 2011

Chargement des enrichissements...