Vérification des exemplaires disponibles ...

Se procurer le document

Vérification des exemplaires disponibles ...

Suggestions

Du même auteur

Strategic management of technology and innovation / Robert A. Burgelman,......

Livre | Burgelman, Robert A. (1945-....). Auteur | 2009 - 5th edition

The Clayton M. Christensen reader : selected articles from the world's fore...

Livre | Christensen, Clayton M. (1952-2020). Auteur | 2016

Covering a broad spectrum of topics—business model innovation, mergers and acquisitions, value-chain shifts, financial incentives, product development—these articles illuminate the impact and implications of disruptive innovation ...

The innovator's dilemma : the revolutionary book that will change the way y...

Livre | Christensen, Clayton M. (1952-2020). Auteur | 2003

Du même sujet

Le gène de l'innovateur : cinq compétences qui font la différence / Clayton...

Livre | Christensen, Clayton M. (1952-2020). Auteur | 2013

Êtes-vous le futur Steve Jobs ? Naît-on avec un ADN d'innovateur ou est-ce là un mythe ? Quelles sont les spécificités propres à l'innovateur ? À ces questions, Clayton Christensen et ses co-auteurs Jeff Dyer et Hal Gregers...

Intrapreneuring in action : a handbook for business innovation / Gifford Pi...

Livre | Pinchot, Gifford (1942-....). Auteur | 1999

Management de la créativité en entreprise / Didier Bardin

Livre | Bardin, Didier. Auteur | 2006

Creative management / ed. by Jane Henry

Livre | 2001 - 2nd ed.

The accidental creative : how to be brilliant at a moment's notice / Todd H...

Livre | Henry, Todd A. (1972-....). Auteur | 2011

Outlines a method for tapping one's creative potential in order to generate ideas without undue stress, providing coverage of such strategies as beginning with an end goal in mind, and managing energy efficientlyThe challenges of ...

Competing against luck : the story of innovation and customer choice / Clay...

Livre | 2016

Presents guidelines to help companies develop products and services customers will buy for premium prices, outlining a revolutionary approach based on a theory that companies are actually "hired" by their customers to perform spec...

Chargement des enrichissements...