Brand failures : the truth about the 100 biggest branding mistakes of all time / Matt Haig

Livre

Haig, Matt. Auteur

Edité par Kogan Page - 2011 - [2e édition]

Vérification des exemplaires disponibles ...

Se procurer le document

Vérification des exemplaires disponibles ...

Suggestions

Du même auteur

Brand success : how the world's top 100 brands thrive and survive / Matt Ha...

Livre | Haig, Matt. Auteur | 2011 - 2e édition

Du même sujet

Brand new : how entrepreneurs earned consumers' trust from Wedgwood to Dell...

Livre | Koehn, Nancy Fowler (1959-). Auteur | 2001

Customer relationship management : concept, strategy, and tools / V. Kumar,...

Livre | Kumar, V.. Auteur | 2018 - Third edition

La 4è de couv. indique : "This book presents an extensive discussion of the strategic and tactical aspects of customer relationship management as we know it today. It helps readers obtain a comprehensive grasp of CRM strategy, con...

Global brand strategy : world-wise marketing in the age of branding / Jan-B...

Livre | Steenkamp, Jan-Benedict E.M. (19..-....) | 2017

"Steenkamp introduces the global brand value chain and explains how brand equity factors into shareholder value. The book equips executives with techniques for developing strategy, organizing execution, and measuring results so th...

How brands grow : what marketers don't know / Byron Sharp

Livre | Sharp, Byron. Auteur | 2010

Brand hijack : marketing without marketing / Alex Wipperfürth

Livre | Wipperfürth, Alex. Auteur | 2005

Marketing durable / Sihem Dekhili,... Aurélie Merle,... Adeline Ochs,...

Livre | Dekhili, Sihem. Auteur | 2021

"Intégrer le développement durable au cœur des approches et pratiques du marketing. Face aux enjeux environnementaux et sociaux majeurs auxquels est confrontée notre société, le marketing dispose d'approches et d'outils pour parti...

Chargement des enrichissements...