Le monde de la mode : stratégies (et dessous) des grandes marques : d'Armani à Zara / Mark Tungate

Livre

Tungate, Mark (1967-....). Auteur

Edité par Dunod - 2009

Vérification des exemplaires disponibles ...

Suggestions

Du même auteur

Luxury world : the past, present and future of luxury brands / Mark Tungate

Livre | Tungate, Mark (1967-....). Auteur | 2009

Le monde de la beauté : comment les marques transforment notre apparence / ...

Livre | Tungate, Mark (1967-....). Auteur | 2012

Le monde de la pub : l'histoire globale (et inédite) de la publicité / Mark...

Livre | Tungate, Mark (1967-....). Auteur | 2009

Du même sujet

Luxury and fashion marketing : the global perspective / Satyendra Singh

Livre | Singh, Satyendra. Auteur | 2021

How brands grow : what marketers don't know / Byron Sharp

Livre | Sharp, Byron. Auteur | 2010

Fashion branding and communication : core strategies of European luxury bra...

Livre | 2017

"This second volume in the Palgrave Studies in Practice: Global Fashion Management series focuses on core strategies of branding and communication of European luxury and premium brands. Brand is a critical asset many firms strive ...

Advances in luxury brand management / Jean-Noël Kapferer, Joachim Kenstock,...

Livre | 2017

La 4e de couv. indique : "Presenting some of the most significant research on the modern understanding of luxury, this edited collection of articles from the Journal of Brand Management explores the complex relationships consumers...

Voyage au pays du luxe : témoignage / Gisèle Prévost

Livre | Prévost, Gisèle (1948-....) - journaliste. Auteur | 2001

Chargement des enrichissements...