About face : the secrets of emotionally effective advertising / Dan Hill

Livre

Hill, Dan (1959-). Auteur

Edité par Kogan Page. London, Philadelphia - 2010

Get physical. Keep it simple. Keep it close to home. Focus on faces. Make it memorable. Relevancy drives connection. Always sell hope. Don't lead with price. Mirror the target market's values. Believability sticks.

Vérification des exemplaires disponibles ...

Se procurer le document

Vérification des exemplaires disponibles ...

Suggestions

Du même sujet

Analyser les politiques publiques / Jacques de Maillard et Daniel Kübler

Livre | Maillard, Jacques de (1972-....). Auteur | 2015 - 2e édition

La 4e de couverture indique : "Les politiques publiques constituent une facette centrale de l'activité des gouvernements, que ce soit pour distribuer des revenus, collecter des impôts, conduire une politique extérieure, assurer...

The practice of research : how social scientists answer their questions / S...

Livre | Khan, Shamus Rahman (19..-....). Auteur | 2014

Nudge : improving decisions about health, wealth and happiness / Richard H....

Livre | Thaler, Richard H. (1945-....). Auteur | 2009 - Revised edition, [new international edition]

The advertised mind : ground-breaking insights into how our brains respond ...

Livre | Du Plessis, Erik. Auteur | 2005

Behavioral risk management : managing the psychology that drives decisions ...

Livre | Shefrin, Hersh (1948-....). Auteur | 2016

Handbook of consumer psychology / edited by Curtis P. Haugtvedt, Paul M. He...

Livre | 2008

Chargement des enrichissements...