Design thinking : integrating innovation, customer experience and brand value / edited by Thomas Lockwood

Livre

Edité par Allworth Press. New York (NY) ; DMI, Design Management Institute. [Boston, MA] - 2010

Vérification des exemplaires disponibles ...

Se procurer le document

Vérification des exemplaires disponibles ...

Suggestions

Du même sujet

Back to the essence : design guidelines for minimalist graphics

Livre | 2020 - First edition.

How brands grow : what marketers don't know / Byron Sharp

Livre | Sharp, Byron. Auteur | 2010

Overcrowded : designing meaningful products in a world awash with ideas / R...

Livre | Verganti, Roberto. Auteur | 2016

"A more powerful innovation, which seeks to discover not how things work but why we need things. The standard text on innovation advises would-be innovators to conduct creative brainstorming sessions and seek input from outsiders ...

Designing publics / Christopher A. Le Dantec

Livre | Le Dantec, Christopher A. (19..-....). Auteur | 2016

Introduction : social design in public. Publics and their issues, attachments, and infrastructures. Articulating issues. Identifying attachments. Infrastructures and infrastructuring with design. Designing publics.

BIM et maquette numérique pour l'architecture, le bâtiment et la constructi...

Livre | 2015 - 2e édition

Quand le design s'investit dans l'entreprise = = When design gets involved ...

Livre | Van Kerm, Thierry. Auteur | 2012

Ce livre aborde le design management sous un angle novateur : dix entreprises aux parcours variés témoignent de leur histoire, racontent les circonstances qui les ont conduites à faire appel au design. Directeur-général, dir...

Chargement des enrichissements...