The definitive business plan : the fast-track to intelligent business planning for executives and entrepreneurs / Richard Stutely

Livre

Stutely, Richard (1955-....). Auteur

Edité par Financial Times Prentice Hall. Harlow - 2012 - 3rd edition

Vérification des exemplaires disponibles ...

Suggestions

Du même auteur

The definitive business plan : the fast-track to intelligent business plann...

Livre | Stutely, Richard (1955-....). Auteur | 2002 - 2nd ed.

Business plan performant : stratégie et méthode à l'usage des décideurs et ...

Livre | Stutely, Richard (1955-....). Auteur | 2022 - 3e édition actualisée

Un ouvrage de référence délivrant toutes les clés pour concevoir et rédiger un business plan efficace. Comment réussir la création de votre entreprise ? Comment monter un dossier solide de présentation de votre projet en v...

Du même sujet

S'inspirer des start-up à succès / Adrien Tsagliotis

Livre | Tsagliotis, Adrien. Auteur | 2019 - 2e édition

"Pourquoi Ben Silbermann prend-t-il le temps de déjeuner chaque semaine avec un utilisateur de Pinterest ? Pourquoi Brian Chesky, dirigeant d'Airbnb, a-t-il choisi d'abandonner son appartement pour aller dormir chez ses clients ?...

Valuation : measuring and managing the value of companies : [University Edi...

Livre | Koller, Tim. Auteur | 2020 - 7e édition

"Valuation: Measuring and Managing the Value of Companies, University Edition is filled with the expert guidance from McKinsey & Company that students and professors have come to rely on for over nearly three decades. Now in its s...

Million dollar weekend : the surprisingly simple way to launch a 7-figure b...

Livre | Kagan, Noah

'A lively read that provides a practical step-by-step guide to founding a business.' The Financial Times It's time to leapfrog the only hurdle between you and a million-dollar company.More people than ever want to be their own bos...

Harvard business essentials : strategy : create and implement the best stra...

Livre | 2005

SWOT analysis I : looking outside for threats and opportunities. SWOT analysis II : looking inside for strengths and weaknesses power. Types of strategy : which fits your business?. Strategic moves : the mechanisms of success. Fro...

Business strategy : an introduction / David Campbell, David Edgar, George S...

Livre | Campbell, David J.. Auteur | 2011 - 3rd ed.

"Business Strategy: An Introduction is an accessible textbook providing a straightforward and comprehensive guide to strategic management for undergraduate students of business and management. It presents complex issues and concep...

The business model book : design, build and adapt business ideas that thriv...

Livre | Bock, Adam J.. Auteur | 2018

Chargement des enrichissements...