The business model book : design, build and adapt business ideas that thrive / Adam J. Bock, Gerard George

Livre

Bock, Adam J.. Auteur | George, Gerard. Auteur

Edité par Pearson Education Limited - 2018

Vérification des exemplaires disponibles ...

Se procurer le document

Vérification des exemplaires disponibles ...

Suggestions

Du même sujet

Good to great : why some companies make the leap... and others don't / Jim ...

Livre | Collins, James Charles (1958-....). Auteur | 2001

Stakeholder theory : the state of the art / R. Edward Freeman, Jeffrey S. H...

Livre | Freeman, R. Edward (1951-....). Auteur | 2010

S'inspirer des start-up à succès / Adrien Tsagliotis

Livre | Tsagliotis, Adrien. Auteur | 2019 - 2e édition

"Pourquoi Ben Silbermann prend-t-il le temps de déjeuner chaque semaine avec un utilisateur de Pinterest ? Pourquoi Brian Chesky, dirigeant d'Airbnb, a-t-il choisi d'abandonner son appartement pour aller dormir chez ses clients ?...

Harvard business essentials : strategy : create and implement the best stra...

Livre | 2005

SWOT analysis I : looking outside for threats and opportunities. SWOT analysis II : looking inside for strengths and weaknesses power. Types of strategy : which fits your business?. Strategic moves : the mechanisms of success. Fro...

Business strategy : an introduction / David Campbell, David Edgar, George S...

Livre | Campbell, David J.. Auteur | 2011 - 3rd ed.

"Business Strategy: An Introduction is an accessible textbook providing a straightforward and comprehensive guide to strategic management for undergraduate students of business and management. It presents complex issues and concep...

Contemporary strategy analysis / Robert M. Grant

Livre | Grant, Robert M (1948-....). Auteur | 2019 - 10th edition

Chargement des enrichissements...