Handbook of qualitative research methods in marketing / edited by Russell W. Belk

Livre

Edité par Edward Elgar. Cheltenham - 2006

Vérification des exemplaires disponibles ...

Se procurer le document

Vérification des exemplaires disponibles ...

Suggestions

Du même sujet

Alternative market research methods : market sensing / edited by David Long...

Livre | 2017

Traditional research methods in marketing can be illuminating when used well, but all too often their data-driven results fail to provide the depth of understanding that organisations need to anticipate market needs. Alternative M...

Marketing research : an applied orientation / Naresh K. Malhotra,...

Livre | Malhotra, Naresh K.. Auteur | 2010 - 6th ed., Global ed.

Je veux réussir mon droit : méthodes de travail et clés du succès / Isabell...

Livre | Defrénois-Souleau, Isabelle. Auteur | 2016 - 10e édition

La 4e de couverture indique : "Comment lire et comprendre une décision de justice? Qu'est-ce qu'une fiche de jurisprudence ? Où trouver de la documentation juridique ? Comment réussir son commentaire de texte ? Son cas pratique ? ...

The practice of research : how social scientists answer their questions / S...

Livre | Khan, Shamus Rahman (19..-....). Auteur | 2014

Marketing research : an applied orientation / Naresh K. Malhotra

Livre | Malhotra, Naresh K.. Auteur | 2007 - 5. ed., Pearson internat. ed.

Marketing management / Philip Kotler, Kevin Lane Keller et Alexander Cherne...

Livre | Kotler, Philip (1931-....). Auteur | 2022 - 16e edition

The 16th edition of Marketing Management builds on the classic examples, core concepts, and logical structure that made the first edition a landmark text. Much has changed since the 15th edition was published. Ongoing globalizatio...

Chargement des enrichissements...