Vérification des exemplaires disponibles ...

Se procurer le document

Vérification des exemplaires disponibles ...

Suggestions

Du même sujet

Consumer behavior and culture : consequences for global marketing and adver...

Livre | De Mooij, Marieke K. (1943-....). Auteur | 2011 - 2nd edition

Le comportement du consommateur / Joël Brée

Livre | Brée, Joël (1960-....) - enseignant-chercheur en sciences de gestion. Auteur | 2009 - 2e édition

Consumer social values / edited by Eda Gurel-Atay and Lynn R. Kahle

Livre | Gurel-Atay, Eda. Éditeur scientifique | 2019

La quatrième de couverture indique : "Social values are central to people's lives, guiding behaviors, and judgments, and define who we are. This book advances understanding of consumer social values and their roles in the global ...

Consumer behavior and culture : consequences for global marketing and adver...

Livre | De Mooij, Marieke K. (1943-....). Auteur | 2019 - 3e édition

La 4è de couv. indique : ""Marketing and advertising theories tend to reflect the national culture of their author, and to assume a population of global consumers. In this book, Marieke de Mooij, an experienced world pioneer in t...

Consumer behavior and culture : consequences for global marketing and adver...

Livre | De Mooij, Marieke K. (1943-....). Auteur | 2004

Let them eat cake : marketing luxury to the masses-as well as the classes /...

Livre | Danziger, Pamela N.. Auteur | 2005

Chargement des enrichissements...