Foundations of marketing / William M. Pride,...O.C. Ferrell,..

Livre

Pride, William M. (19..-....). Auteur | Ferrell, O. C.. Auteur

Edité par Cengage Learning. Eagan, MN - 2015 - Sixth Edition

Vérification des exemplaires disponibles ...

Se procurer le document

Vérification des exemplaires disponibles ...

Suggestions

Du même auteur

Foundations of marketing / William M. Pride and O.C. Ferrell.

Livre | Pride, William M. | 2021 - Ninth edition.

This ninth edition of 'Foundations of Marketing' blends marketing fundamentals with discussions of the latest topics and trends reshaping marketing. You'll examine the power of market research, analytics, and the impact of artific...

Ethical decision making in business : a managerial approach / John Fraedric...

Livre | Fraedrich, John. Auteur | 2013 - 9e édition

Business : a changing world / O.C. Ferrell, Geoffrey Hirt, Linda Ferrell

Livre | Ferrell, O. C. | 2006 - 5th ed.

Du même sujet

Marketing management / [Philip] Kotler, [Kevin] Keller

Livre | Kotler, Philip (1931-....). Auteur | 2015 - 15e édition

"Découvrez la 15e édition du best-seller mondial du marketing ! L'accent est mis sur les trois bouleversements majeurs qui transforment les pratiques du marketing et les comportements de consommation : les nouvelles technologies...

Marketing management / Philip Kotler, Kevin Lane Keller

Livre | Kotler, Philip (1931-....). Auteur | 2016 - 15th edition

Marketing / Jean-Pierre Helfer,... Jacques Orsoni,... Ouidade Sabri,...

Livre | Helfer, Jean-Pierre (19..-....). Auteur | 2020 - 15e édition

Ce manuel offre une vue d'ensemble des principales notions de marketing : - Mix marketing - Comportement du consommateur - Etudes qualitatives et quantitatives - Segmentation - Prix - Communication - Distribution Fortement revue e...

Marketing research : an applied orientation / Naresh K. Malhotra,...

Livre | Malhotra, Naresh K.. Auteur | 2010 - 6th ed., Global ed.

This is marketing / Seth Godin

Livre | Godin, Seth (1960-....). Auteur | 2018

"Great marketers don't use consumers to solve their company's problem; they use marketing to solve other people's problems. They don't just make noise; they make the world better. Truly powerful marketing is grounded in generosity...

Marketing management / Philip Kotler, Kevin Lane Keller et Alexander Cherne...

Livre | Kotler, Philip (1931-....). Auteur | 2022 - 16e edition

The 16th edition of Marketing Management builds on the classic examples, core concepts, and logical structure that made the first edition a landmark text. Much has changed since the 15th edition was published. Ongoing globalizatio...

Chargement des enrichissements...