Social media analytics : techniques and insights for extracting business value out of social media / Matthew Ganis, Avinash Kohirkar

Livre

Ganis, Matthew. Auteur | Kohirkar, Avinash. Auteur

Edité par IBM Press - 2016

"Social Media Analytics is the complete insider's guide for all executives and marketing analysts who want to answer mission-critical questions and maximize the business value of their social media. Two leaders of IBM's pioneering Social Media Analysis Initiative offer thorough and practical coverage of the entire process: identifying the right unstructured data, analyzing it, and interpreting and acting on the knowledge you gain. Their expert advice, practical tools, and detailed examples will help you learn more from all your social media conversations, and avoid pitfalls that can lead to costly mistakes"--Back cover

Vérification des exemplaires disponibles ...

Se procurer le document

Vérification des exemplaires disponibles ...

Suggestions

Du même sujet

The practice of research : how social scientists answer their questions / S...

Livre | Khan, Shamus Rahman (19..-....). Auteur | 2014

Le travail invisible des données : éléments pour une sociologie des infrast...

Livre | Denis, Jérôme (19..-....) - sociologue. Auteur | 2018

La 4e de couverture indique : "Ouvertes, massives, brutes... les données sont aujourd'hui au coeur de nombreux débats. Les optimistes y voient une ressource naturelle dont la récolte et la circulation sont en passe de révoluti...

Réussir la démarche de recherche universitaire en kinésithérapie et thérapi...

Livre | Delafontaine, Arnaud (1986-....). Directeur de publication | 2019

"La réforme des études de kinésithérapie a placé la méthodologie au coeur de la pédagogie. Les évolutions réglementaires des vingt dernières années ont fait évoluer les rééducateurs vers « l'evidence-based of physiot...

The monetization of technical data : innovations from industry and research...

Livre

The monetization of data is a very young topic, for which there are only very few case studies. There is a lack of strategy or concept that shows decision-makers the way into the monetization of data, especially those who have dis...

Marketing research : an applied orientation / Naresh K. Malhotra,...

Livre | Malhotra, Naresh K.. Auteur | 2010 - 6th ed., Global ed.

Human-centered social media analytics / Yun Fu, editor

Livre | 2014

This book provides a timely and unique survey of next-generation social computational methodologies. The text explains the fundamentals of this field, and describes state-of-the-art methods for inferring social status, relationshi...

Du même domaine

The practice of research : how social scientists answer their questions / S...

Livre | Khan, Shamus Rahman (19..-....). Auteur | 2014

Économie et société. Tome premier / Max Weber

Livre | Weber, Max (1864-1920) - économiste, sociologue et philosophe. Auteur | 1971

Cycles de vie et générations / Denis Kessler,... et André Masson,..., Eds

Livre | 1985

La religion pour mémoire / Danièle Hervieu-Léger

Livre | Hervieu-Léger, Danièle (1947-....). Auteur | 1993

Connaître et juger autrui : une introduction à la cognition sociale / Vince...

Livre | Yzerbyt, Vincent (1961-....). Auteur | 1996

Les règles de la méthode sociologique / Emile Durkheim

Livre | Durkheim, Émile (1858-1917). Auteur | 1999 - 10e édition

Chargement des enrichissements...